Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenKerst swap -voorlopig afgelast-

 Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Onderwerp: Kerst swap -voorlopig afgelast-
    Posted: 15 Oktober 2012 om 07:46
ik zit zelfs nog steeds te wachten op een swap deze zal ik nooit meer krijgen deze is zelfs van de 1e swap
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 00:34
Originally posted by boudewina boudewina wrote:



en er zat niet eens een patroon bij was een halve swap hoor zo slecht he


Heb je er misschien ook bij nagedacht dat het voor veel mensen hier op de Hobbydoos de eerste keer was dat ze met een swap in aanraking kwamen? Heel veel hier wisten niet eens wat het was. De eerste keer is het ook niet echt duidelijk uitgelegd. (http://forum.hobbydoos.nl/verassings-swap_topic28898_page1.html). Dus dan kun je het je swappartner ook niet kwalijk nemen dat je een "halve" swap krijgt.

Voor jouw was de bedoeling misschien duidelijk, en voor mij ook, omdat ik het eerder had gedaan... maar voor velen waarschijnlijk niet.
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 00:29
Originally posted by boudewina boudewina wrote:

 ik maak ook nooit meer een swap hier .de ene keer halve swaps ik krijg de eerste keer rommel uit en la wat een ander niet meer hoeft. de ander maakt een poppje en klaar. dan zie ik bij de herfst swap weer een kapoentje met klaver dit is ok geen herfst swap .want swappen is niet zelf wat verzinnen maar doen wat die swap ook is kerst kerst spullen e.d ik ergerde me rot


Het is duidelijk dat jij het kaartje wat bij het Kapoentje (of tewel Lieveheersbeestje (ja ik moest het eerst opzoeken)) met klaver niet heb gelezen. En ook de pm die ik kreeg van de ontvanger niet. Dan had je kunnen weten dat dit wel bij herfst past en dat lieveheersbeestje zat er op om het wat meer op te vrolijken.
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 00:25
Dit was toen mijn post:

Posted: 14 Augustus 2012 at 07:15




Thema: Kerst
Einddatum: een aantal dagen voor Kerst

Voorbeeld vragenlijst: http://haakkransje.hyves.nl/forum/5467817/2WNU/Vragenlijst_Swap/

En die vind je hier (ergens halverwege): http://forum.hobbydoos.nl/fotos-van-de-verassings-swap-regelsstaan-op-pag-4_topic29137_page4.html
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 00:07
Originally posted by boudewina boudewina wrote:






Originally posted by Mayabees Mayabees wrote:

Ik doe ook niet meer mee!!!!!!!!!!!!
 

ik denk na al dat gezijk van de gene die het allemaal zo goed weten! voor iedreen het plezier er wel af is. alleen al dat je er gratis patroon er in mag doen. die iedereen zelf kan pakken is de lol er alleen al af .mijn lijst klakeloos over nemen waar ik veel tijd en moeite in heb gestopt  zonder het tevragen hier heb ik geen toestemming voor gegeven1 laat ze lekker zelf een swap maken.
en mayabees geef ik gelijk.





Nou moet het niet gekker worden. Bijna dat hele lijstje heb ik je aangereikt door een link te plaatsen in het topic van de eerste swap! Dus jouw lijstje???
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 20:16
nou boiudina hou er nu maar over op. het ging tenslotte om mij en ik maak me eigen toch ook niet meer druk. laten we nu het weer gezellig maken en deze topic gewoon sluiten. sjonge ik durf gewoon niks meer op te sturen als ik zie wat een ellende er uit voort komt Confusedde een valt de ander aan . en wat word er nu mee bereikt. alleen kwaaie gezichten.gewoon wat minder haatdragend zijn.kom op mensjes lang leve de lol en het haakvirus.Big smile
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 18:24
het gaat leuk totdat je 1 foutje maakt. dan wordt je uit gekost maar aan mij hebben ze een goeie .als mensen het voor mij verpesten kanik  het 10 keer erger ik ga door en door. en heb ernog lol in ook heerlijk kom maar op. ze zullen hier merken wie ze wilden pakken
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2012
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 91
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 18:18
Jeetje jongens, ik schrik me een hoedje van dit topic!
Ik ben hier nog niet zo lang lid, maar toen ik hier kwam was het een warm bad en heb ik met heel veel plezier meegepost en mee gelezen. 
Wat jammer dat er op zo'n leuk forum nu zo'n ruzie is, ik denk dat dit niet leuk is voor alle partijen. Ik denk wel dat niemand hier uit kwade bedoelingen heeft gehandeld en alleen heeft willen doen wat het beste was en dat geldt denk ik ook voor boudewina.

Misschien is het inderdaad beter om dit onderwerp te laten rusten, want zo'n ruzie maken is helemaal niet wat bij dit forum past. En als ik een leuke tip mag geven, kijk eens hier bij Koffiecorner naar het Call topic van de sneeuwvlokdeken, haak gezellig mee en vergeet de hele ruzie. Want gezellig samen handwerken is toch waar dit forum voor bedoeld is Smile
< id="_npwlo" ="applicationpwlo" height="0">
Hooked on Crochet!
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 18:09
Originally posted by doortje doortje wrote:

ja vind ik ook en jolanda niet reageren is het beste, als we nu allemaal echt stoppen met reageren is het vanzelf weg, ik stop er nu mee en dan ook echt, want hier heb ik echt geen zin meer in, in dit dwaze gedoe, doei doei
 
 
johlanda ??????????????????? is het niet hoor
het is tanichi die dit naar mijheeft ge pb `t
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 18:06
ja vind ik ook en jolanda niet reageren is het beste, als we nu allemaal echt stoppen met reageren is het vanzelf weg, ik stop er nu mee en dan ook echt, want hier heb ik echt geen zin meer in, in dit dwaze gedoe, doei doei
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 18:05
Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

Wie het dan ook is maakt niet, het niveau word nu wel heel erg laag.
waarom wordt die nu opeens laag nu ik laat zien welk bericht ik kreeg waar naar gehandeld heb
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 18:02
Wie het dan ook is maakt niet, het niveau word nu wel heel erg laag.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 18:00
ik denk dat het iemand anders is en die heet geen boudewina
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:57
dit is boudewina niet die schrijft.
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:48
 
 
TaNichia schreef
 
Ik zat me wat af te vragen en dat is namelijk dat degene die katelijne heeft opgelicht waar iedereen de laatste 2 dagen schande over spreekt zich ook heeft ingeschreven voor de kerstswap, en ik ben bang als ik mezelf nagaat ( al heb ik mezelf nog niet ingeschreven) dat niemand nu graag aan haar gekoppeld wil worden.

Liefs Diana.
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:40
nee hoor katelijne ik heb in ieder geval nooit gedacht dat jij het was die het mailtje heeft gestuurd, dit is ook heel vervelend voor jou want ik denk dat jij dit allemaal ook niet gewilt heb, maar ik denk echt dat we op deze dame niet meer moeten reageren en de kerst swap misschien ik weet niet of dat een goed idee is via pm met zazia regelen en als dan alle swaps binnen zijn kunnen jullie het op het forum laten zien, het is maar een idee hoor, maar ik vind dit echt zielig voor zazia
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:37
Originally posted by katelijne katelijne wrote:

Originally posted by okkiepowerrr okkiepowerrr wrote:

zullen we dit nu maar stoppen. ik ben er overheen. en vergeef boudina dit. laat iedereen dit doen en katelijne sorry dat je hem niet hebt ontvangen maar kan er echt niets aan doen. heb hem echt gestuurd. zo laten we nu maar weer gezellig gaan doen ok. er is al genoeg ellende in deze rot wereld


Ok, Okkiepowerrr.
Ik wil me hierbij rechtstreeks tot jou wenden en nogmaals zeggen dat ik NIET degene was die die mail naar Boudewina gestuurd heeft.
Ik hoop hierbij dat de steeds weerkerende verdachtmakingen van 1 lid naar mij toe hiermee zullen stoppen.
 
nee dat was TaNichia als we toch beziog zijn en ik heb met niemand ruzie maar dit is zoleuk he om tedoen heerlijkSmileSmileSmileSmileSmileSmile
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:35
nee dat was TaNichia als we toch bezig zijn :)
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:34
Heel fijn het hele forum weer overhoop en dat is zo leuk ik geniet echt
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:33
Originally posted by okkiepowerrr okkiepowerrr wrote:

zullen we dit nu maar stoppen. ik ben er overheen. en vergeef boudina dit. laat iedereen dit doen en katelijne sorry dat je hem niet hebt ontvangen maar kan er echt niets aan doen. heb hem echt gestuurd. zo laten we nu maar weer gezellig gaan doen ok. er is al genoeg ellende in deze rot wereld


Ok, Okkiepowerrr.
Ik wil me hierbij rechtstreeks tot jou wenden en nogmaals zeggen dat ik NIET degene was die die mail naar Boudewina gestuurd heeft.
Ik hoop hierbij dat de steeds weerkerende verdachtmakingen van 1 lid naar mij toe hiermee zullen stoppen.
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns