Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sleutelhanger

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 20:34
uit welk boekje of van welke site komen deze slofjes? ze zijn erg mooi
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2012 om 22:53
leuk gemaakt
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 01:36
Wat een leuk idee, ze zijn zo schattig en leuk maar waarom lukt het mij nooit om een slofje van Tjeempie te maken, ik heb zoveel patronen van haar en nu ook weer deze gekocht maar om de een of andere reden kom ik er nooit uit en krijg altijd een scheef slofje en ze zijn zo leuk.
Het is me nog nooit gelukt een goed slofje te maken.
Wat ik toch altijd fout doe weet ik ook niet maar is heel frustrerend.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 12:05
Het patroontje komt inderdaad van Tjeempie.
 
Claire, toen ik eraan begon lukte het mij ook niet, ik weet niet hoe vaak ik het wel uitgehaald heb. Maar op een gegeven moment lukte het wel, weet ook niet precies wat er nu telkens foutging, verkeerd tellen dacht ik zelf. Toch nog maar eens proberen zou ik zeggen, na zoveel schoentjes deed ik ze blindelings, dus weet zeker dat het bij jou ook gaat lukken, succes Wink
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 12:26
Originally posted by Bittersweet Bittersweet wrote:

Het patroontje komt inderdaad van Tjeempie.
 
Claire, toen ik eraan begon lukte het mij ook niet, ik weet niet hoe vaak ik het wel uitgehaald heb. Maar op een gegeven moment lukte het wel, weet ook niet precies wat er nu telkens foutging, verkeerd tellen dacht ik zelf. Toch nog maar eens proberen zou ik zeggen, na zoveel schoentjes deed ik ze blindelings, dus weet zeker dat het bij jou ook gaat lukken, succes Wink
Ja ik herken onmiddelijk het patroon en je wil niet weten hoe vaak ik het al geprobeerd heb, ik heb tig patronen van haar maar ik kom er gewoon niet uit en als ik iets niet kan uitstaan dan is het dit wel. Ik kan best haken en kom meestal wel uit een patroon maar niet uit de slofjes van Tjeempie en dat is zo jammer want ze zijn zo leuk.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 13:16
Jij kan heel goed haken, heb al zoveel mooie creaties van jou voorbij zien komen ;). Ik zou je graag willen helpen, het is een kwestie van goed tellen, maar ik moet toegeven dat het best een lastig patroon is. Gewoon nog een keertje proberen misschien... de aanhouder wint Wink
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 13:20
 Jij sluit elke toer met een hv en begin weer met een losse?
Ik ga het nog 1 keer proberen [de 100ste] Unhappy
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 13:32
Ja, ik sluit hem met een hv en begin dan weer met een losse, succes Wink
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 17:40
Nou eindelijk heb ik het door, 'k heb steeds verkeerd geteld, het zat in de hv en losse aan het begin van elke toer. Het slofje is nog niet helemaal perfect maar 'k weet nu eindelijk waarom het steeds niet lukte. pffffffffffff dat heeft lang geduurt. Bedankt voor de tip.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 18:31
Wat een ontzettend leuk idee! Prachtig gemaakt ook
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 18:42
Super Claire, het is echt een mooi slofje geworden zeg. Zat hem dus toch in het tellen, ja dat was bij mij ook telkens verkeerd gegaan. Maar nu zullen er wel meer volgen, leuk hoor Thumbs Up
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns