Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Action

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 19:37
Ik raakte vanmiddag bij de Zeeman aan de praat met een vrouw en het zijn dezelfde boeken.
Ik dacht dat de patroontjes van de voorkant in het boek zouden staan en die miste ik in het boek van de Action maar ze hebben blijkbaar gewoon wat leuke foto's op de cover gezet.
Het enige verschil tussen beide boeken is dat die van de Wibra een harde kaft heeft en dat die een euro duurder is.
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 21:49
In het boek van de Wibra staat o.a.
deken van vierkantjes, deken en kussen, uil met rits, agendahoes, meisjesjurk, kkantenjurk(erg mooi), rok, schoudermantel met capuchon, hart, gehaakte armbanden, stropdas, beertjesbroches sloffen  enz.
 
Ik weet niet wat er in het boek van Action staat. Staan ook mooie steken in.
 
Ik vind het een mooi boek, ook fijn dat het een hard kaft is.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Cresi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2012
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cresi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 21:59
Ooh ik word hier erg hebberig van. Morgen maar eens zoeken bij Wibra en Action. Dank voor de tip.
Creagroetjes
Ieders talent is uniek
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2013 om 12:17
Ik ben net èn bij de Wibra èn bij de Action geweest. De boeken zijn inderdaad precies hetzelfde, op de omslag en de prijs na.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 10:01
En welke heb je gekocht?

Ik heb al een paar leuke patronen voor mijn poppenkleren uit het boek gehaald.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 10:24
Ja ik heb m bij de action meegenomen (was toch weer een euro goedkoper)
Eerst wat meer ervaring met haken opdoen en dan wil ik er mee aan de slag.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 18:56
Lekkere winkel is dat, hè? Ik zag laatst borduurpakketten, haakpakketten enz. Het wordt een echte handwerkzaak met wat huishoudspul en kleren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2013 om 20:12
Ja ik kom er graag, en neem altijd meer mee dan ik nodig heb. Ik haal daar de textielgaren, er staan iedere keer als ik kom weer nieuwe kleuren, dus dat werkt erg verslavend. De wol is wel veel te dun om mee te haken. Jammer. Maar de pakketjes zijn ook erg leuk en de prijs is vooral erg leuk.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2013 om 13:09
helaas hier zijn ze uitverkocht,misschien ook maar beter Wink
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns