Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Molly makes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Molly makes
    Posted: 25 November 2012 om 18:09
Ik zie net op Marktplaats dat het tijdschrift van Molly makes van nu af aan ook in het Nederlands te verkrijgen is.

Het zou volgens de Simply breien op 7 december in de winkel liggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 19:41
Ik heb die Molly Makes gekocht, dat was eens en nooit weer, er staan maar een paar patronen in, veel kletsverhaaltjes en je wordt alleen maar heel veel doorverwezen naar sites van handwerksters.

Het is haken, breien, naaien, patchwork en borduren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 20:59
wat jammer dat ie zo tegenvalt
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 21:03
Ik ben ouderwets, ik ben gewend aan brei- en haakbladen waarin foto's van maaksels en beschrijvingen van de patronen staan. Maar de nieuwe bladen gaan vooral over ontwerpsters en winkeltjes en dat gaat ten koste van de ruimte voor patronen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 22:12
Ik heb het blad cadeau gekregen en ook ik vind het blad tegen vallen. Om dezelfde redenen als jij beschrijft Magtelt. Dus ben ik  ouderwets denk ik.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 16:29
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik ben ouderwets, ik ben gewend aan brei- en haakbladen waarin foto's van maaksels en beschrijvingen van de patronen staan. Maar de nieuwe bladen gaan vooral over ontwerpsters en winkeltjes en dat gaat ten koste van de ruimte voor patronen.


ik dacht dat je voor dat soort spul de libelle had
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 18:00
Nou die krijg ik van een vriendin en die staat niet zo vol met websites als Molly. De patronen waren voor o.a. stippelsokken, een gehaakte "tosti-das" en polsmofjes met gepocheerde eieren, heel speels maar ga je daarmee lopen? Verder nog een naaipatroon van een hondje en een babyquilt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2012 om 09:17
Dus meer een reclameblad waar je ook nog eens voor moet betalen... Dank voor het doorgeven Magtelt, scheelt voor vele een teleurstelling.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2012 om 12:32
En toch maar de tweede gekocht, een leuk beertje om te naaien en een schoudercapeje om te breien. Ook een gekke krabbenmuts.

Ik wilde een blad om op een regenachtige dag (nu dus) lekker te bladeren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Juli 2012
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2013 om 15:12
Ik heb het tweede blad met de kerst gekregen en vind het toch wel erg leuk. Het beertje maar ook de haarstukjes. En ik vind de beschrijving erg duidelijk.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2013 om 19:07
Ik heb ook wel eens een boekje van Molly makes in de bieb gevonden, ik dacht met allerlei verschilende Kerstknutsels. Dat was ook best leuk. Maar krijgen is wel fijner dan kopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns