Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bamboe 12 mm breinaalden

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bamboe 12 mm breinaalden
    Posted: 30 November 2012 om 15:39
Action heeft vrij lange en zeker dikke breinaalden van bamboe liggen, niet schrikken van de prijs: € 0,89. 45 cm en 12 mm. Ze hadden ook een nieuw damesbreiboekje, € 0,95 en voor de kleine meid een doosje met paspopje en allerlei glamourspul om het op te dirken: € 1,99. Die kleime meid ben ik dan, 1.56 m.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2012
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2012 om 16:39
Leuke spulletjes hadden ze er weer he..  Heb me gisteren even ingehouden, had al zoveel gekocht.. maar kan zijn als ik er morgen kom me niet meer in kan houden Wink Ik vind er wel een groot nadeel aanzitten daar bij de Action... je wordt er zo hebberig van LOL
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2012 om 19:39
mmmm Maandag maar eens kijken :D
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 19:30
Ik heb hier geen breinaalden gezien, wel haaknaalden, ook 12 mm
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 19:48
Ze zijn helaas te groot voor de brievenbus. Misschien een mooie gelegenheid om in Apeldoorn te winkelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Joyce View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 December 2012
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 20:41
Oh wauw, die bamboenaalden klinken erg goed!
Snel maar eens een kijkje nemen bij de action.
Back to Top
sieradenenzeep View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 29 November 2012
Locatie: zuid holland
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sieradenenzeep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2012 om 22:19
Ach mensen ik kom nog maar net kijken,mag ik vragen wat is het verschil??Bamboenaalden of de gewone naalden?
grLenie
www.sieradenenzeep.nl
Back to Top
haakes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Locatie: zoetermeer
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2012 om 08:33
Ik had de breinaalden ook gekocht.

Zou je hier ook mee kunnen stokhaken? Of moet je dan echt dikkere naalden hebben?
Had tegelijkertijd ook een bezemsteel bij de action meegenomen voor minder dan 80 cent, die wil ik anders wel verzagen.

P.s. Ik ben ook 1,56 m!
Back to Top
miralda View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 September 2012
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miralda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2012 om 09:19
tnx voor de tip,ga vanmiddag ff kijken wat er nog is...
groetjes miralda.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2012 om 10:44
Wat ik me afvraag: wat maak je op naalden 12? 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2012 om 10:49
Een sjaal van dikke wol, een poef, een kussenovertrek, een stevige tas. Als je met dunne grijze wol (pen 4-5) rechte ribbels breit kun je zo'n Middeleeuws wambuis breien dat bij een harnas hoort. Voor een zoontje dat ridder wil spelen. Gewoon twee rechte lappen iets breder dan zijn schouders, naad op schouders en aan de zijkant met armsgaten en split dichtmaken. Riem om het middel eventueel met gebreide zwaardschede.

Ik moet er nog achter komen of ze fijner breien dan de plastic nr 12, die ik ook heb. Voor stokhaken heb ik 10, 12, 15, 20 en 25. Ik heb het 30 jaar geleden geleerd op 10 en breinaald 3,5.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2012 om 10:52
Haakes, dan mag jij ook zo'n popje kopen.

Ik heb op elke verdieping een trapje staan en in de keuken zo'n grijper hangen. 10 cm meer was wél leuker geweest. Mijn zussen zijn 1.68 en mijn broer is 1.72.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
haakes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Locatie: zoetermeer
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2012 om 11:08
Dank je Magtelt! Ga vanmiddag nog even naar de action!

Ach het heeft ook voordelen toch? Om klein te zijn, ik heb bij het winkelen altijd leuk contact met anderen als iets weer eens niet op ooghoogte staat! Plus ik doe mijn achternaam eer aan, ik heet nl Klein van mijn meisjesnaam. Mijn schoonzusje is 5 cm langer dan ik en heet dan ook de Lange van huis uit! Grappig hè ?
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2012 om 13:56
heb gestokhaakt met wibra wol een een stukje pvc pijp genomen, die gele waar je electriciteit draad doorheen doet, is een end lichter als een bezemsteel
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2012 om 18:54
ik heb de laatste pennen kunnen bemachtigen bij de Action.
Geluk bij een ongeluk, ben er speciaal heen geweest in een andere stad.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2012 om 19:54
ben ji ff blij maria,
heb het ook niet kunnen laten en 2x 900 gr zpagetti of is t nou actionetti, met patroon en haaknaald en bamboe hengsels voor 6 euro per stuk gescoord
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 15 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2012 om 09:55
Helaas had de action bij mij in de buurt geen bamboe naalden.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 19:04
Hier alleen maar haaknaalden gezien, geen breinaalden. Dat leek mij nu juist zo interessant
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns