Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bleiswijk 19 en 20 januari

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bleiswijk 19 en 20 januari
    Posted: 02 Januari 2013 om 18:59
In de Boodschappen zit een kortingsbon voor € 2 korting voor 2 personen voor het Mega Hobbyfestival. Kopiëren mag. Ze zijn voor meer Mega hobbyfestivallen geldig. Wie wil kan dus met zijn vieren, zessen enz gaan, bijtijds een PM aan mij sturen, als je de Boodschappen niet in de supermarkt hebt.

Het gaat over diverse hobby's, poppen, poppenhuizen, teddyberen en ook modelbouw, dus tevens leuk voor echtgenoten/vrienden/zoons. (Echt weer sexistisch van me, net of modelbouw niks voor meisjes is, mijn eigen zus was er dol op)
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2013 om 12:07
Magtelt hij staat hier ook onder, hopelijk zet ik het goed neer zodat je er meteen naar toe kan als je er op klikt.
Maar je kunt daar ook de kortingsbon downloaden.
Staan gelijk meer beurzen voor de komende tijd.

http://www.hobbyfestival.nl

Groetjes, Lidia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2013 om 14:18
Als ze de prijs nou gewoon verlagen is het wel zo makkelijk. Zo'n bon vergeet je dan weer mee te nemen als je er heen gaat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns