Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

steken meerderen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2013 om 10:48
Ik ben linkshandig en haak dus ook links. Er is echt geen verschil in het vasthouden van de naald of draad, ook wordt het werk niet in spiegelbeeld wat sommigen denken.
Het enige waar je op moet letten is bv. met een vestje dat de knoopsgaten aan de andere kant van het pand komen. Die komen voor dames in het rechterpand en maak je dus aan het begin van de naald in plaats van aan het eind, dat is echt het enige verschil volgens mij.

Ik ben zelf wel af en toe aan het oefenen in rechtshandig haken omdat één van de meiden nu ook wel oren heeft naar het zelf maken van bv een das, en zij is rechts.
Breien daarintegen doe ik wel rechts, waarom weet ik niet, misschien omdat je daarbij in elke hand een naald hebt.
Back to Top
wey76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wey76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2013 om 23:42
Super bedanktBig smile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns