Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Matroesjka Amigurumi en More

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Matroesjka Amigurumi en More
    Posted: 17 Januari 2013 om 09:44
Ik ben de Matroesjka aan het haken uit het boekje Amigurmi en More ( haaknaaldenkoker) Nu heb ik het lijf ( de koker) en het hoofd ( speldenkussen af) maar als ik het deksel op de koker doe passen de haaknaalden er niet meer in.
Wat doe ik verkeerd?
 
ALs je naar het plaatje kijkt lijkt het ook of het nooit kan, want de haaknaalden komen boven de koker uit, maar het hoofd is vrij vlak.
 
Wie heeft hem al eens gemaakt en heeft er tips?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 09:50
Ik heb hem 2 keer gemaakt en 2 keer uitgehaald. Een vriendin is ook bezig, lukt ook niet. Dat  patroon kan niet kloppen. Er zit nl een opgevuld hoofd op, zo meen ik mij te herinneren, daar kunnen dus geen naalden in. De romp ligt er nu met de bedoeling om misschien ooit eens..... Je begrijpt het al.
Hoop dat er iemand een goede tip heeft.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 09:58
Ok, ja dat klopt daar zit ik dus ook mee, met zo'n gevuld hoofd. Verder is hij zo leuk geworden, maar ja nu kan ik er niets mee.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 10:01
Ik had dus het plan om in het hoofd ook een klein potje of zo te stoppen en het dus op dezelfde manier te maken als het lijf. Dat is nog steeds maar een plan.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 10:04
Ik heb hem ook gemaakt en heb het lichaam wat langer gemaakt en een vaasje er in gestopt ik gebruik hem niet hij bevalt me totaal niet.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 10:52
Misschien het hoofd niet vullen maar stijven?

Ik heb mijn haaknaalden in potlodendoosjes, dat bevalt prima, de dikke en dunne leven gescheiden en je ziet in één oogopslag welke je moet hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns