Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbreitas

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 13 December 2007 om 15:24

Die poezen waren gewnd om naar buiten te gaan toen we in onze andere flat woonden. Daar hadden we een gezamelijke tuin achter de flat. Hier moesten ze van 1 hoog afspringen. Dat was geen probleem voor ze maar ze laten zakken in een mandje vonden ze ook niet erg.

Bij de buren naast ons stonden kleine boompjes en bosjes en via die dingen klauterden ze wel weer omhoog maar toen ze die gingen snoeien lukte dat niet meer. Toen ben ik ze gaan takelen. Onze kinderen tilden ze dan in het mandje en later mochten andere kinderen het ook wel doen en soms gingen ze zelf wel in het mandje.  Het was echt heel handig. Zo liet mijn man wel eens een  kan koffie en een kopje en drinken voor de kinderen zakken als ik met ze in de zanbak zat. Dat was een klein speelplaatsje met wat klimrekken en een grote rioolbuis waar ze in en op konden klauteren en een grote zandbak. Nu is dat allemaal weg en ik moet zeggen ook een stuk rustiger.  Er wonen in onze flat alleen maar 55+ en verderop in de straat zijn wel weer nieuwe speelgelegenheden bij de pleintjes met de eengezinswoningen.

     All you need is love.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Direct Link To This Post Posted: 13 December 2007 om 15:46
Ik zie vanuit de bus altijd ergens van een flatbalkon een touwladder hangen en bij een andere flat een kippentrapje. Wat verzinnen mensen al niet om hun kat te behagen. De mijne hebben vóór, achter en middenin het huis kattenluikjes, verder staan boven alle deuren open, ze kunnen overal heen, maar ze staan altijd verlangend naar het "mensenluik" te kijken, want dat is toch groter. En wij zijn altijd zo mal om op te staan en de deur te openen, ja en dan blijven ze op de drempel staan, van Mag ik effe nadenken, wat ik wil?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns