Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Welke dikkere katoen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Welke dikkere katoen
    Posted: 08 Maart 2013 om 23:27
Ik haak bijna altijd met Catania op naald 2,5, maar ik wil wat dikkere katoen uitproberen. Welke haakt het fijnst: Drops paris, Rico creative cotton of Catania grande? Ik heb gezocht of ik alle drie soorten bij 1 webwinkel kon bestellen, maar dat is niet mogelijk. Welke van de drie, of nog een ander soort met heldere kleuren vind je het prettigst haken?
Groet,

Yobsje
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 568
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 09:32
Ik haak graag met creative cotton als ik met wat dikker garen haak zeker voor een kussentje of deken, drops heb ik ook mee gehaakt is duurder en niet fijner ik vind de kleuren van creative cotten ook leuk net grande heb ik geen ervaring.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 09:48
Vroeger had je van die stalenboekjes. Nu zouden webwinkels staaltjes kunnen opsturen waarmee je een klein stukje kunt breien of haken. Ook al om te voelen hoe zacht het is.

Bij wie kunnen we om zoiets vragen? De winkel of de fabrikant? De laatste zal wel meestal in Aziƫ zitten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 20:19
Ja, dat zou handig zijn, mijn moeder had vroeger ook altijd van die 3suisses boeken waar dat inzat. Ik denk dat ik eerst maar eens Creative cotton bestel, die heeft de meeste en mooiste kleuren en is ook het goedkoopst. Ik bestel eerst maar een paar bolletjes en als het bevalt kan ik altijd meer bestellen. Ik kan geen winkel in de buurt vinden waar ze de creative cotton en drops verkopen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 20:57
Normaal haak ik altijd met Catania omdat ik dat fijn vind, moest laatst ook een dikkere garen gebruiken en heb toen de Catania Grande gekocht, maar daar zat ik steeds tussen de draadjes te knoeien, erg irritant vond ik dat. Dus lees even mooi mee.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2013 om 21:44
Wordt je haakwerk met Catania Grande wel soepel en zacht en met welke naald haak je? Ik wil met het dikkere katoen rokjes haken en die moeten wel een beetje soepel vallen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 13:52
welke kleur zoek je ,ik heb gewone dikke katoen liggen en moet helaas het garen gaan opruimen omdat haken en brien voorlopig niet meer kan
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 14:15
Wat aardig aangeboden, maar wat vervelend dat je je hobbies moet opgeven. Ik zoek niet specifiek een kleur, maar ik gebruik vooral kleuren, als fuchia, licht roze, paars, lila, aquablauw, geel, oranje en wit. Meestal koop ik gewoon wat kleuren en dan zie ik later wel wat ik ermee maak.
Groet,

Yobsje
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2013 om 15:02
ik zal een foto maken van de dikke katoen en het via de mail naar je toe sturen
Back to Top
Cresi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2012
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cresi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2013 om 19:44
Hannie, wat vervelend voor je dat je het handwerken een tijdje moet opgeven. Ik hoop in ieder geval dat het een tijdje is. Veel sterkte.
Creagroetjes
Ieders talent is uniek
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2013 om 21:10
Originally posted by Cresi Cresi wrote:

Hannie, wat vervelend voor je dat je het handwerken een tijdje moet opgeven. Ik hoop in ieder geval dat het een tijdje is. Veel sterkte.
 
dank je , de katoen heeft al een andere eigenaar gevonden via marktplaats
volgende week op woensdag na de hele week onderzoeken in het ziekenhuis '
ik hoop dat er een oplossing komt want de pijn in mijn linkerhan en arm is regelmatig niet te harden
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns