Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hallo, ik zoek disney haakpatronen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kikke View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Februari 2013
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kikke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 15:12
Originally posted by Cozz Cozz wrote:

Pippie ik vind jouw opmerking een heel logischevr vraag als je hier al langer bent. Ook ik sta af en toe verbaasd om de berichten. 
En ik vind dat je van vragen wijzer wordt hoor,dus waarom niet jouw vraag?  
Dat je hier dan door vrij nieuwe leden direct zo wordt aangevallen, is buiten alle perken. 
De gelatenheid en begrip die mensen vragen van een ander zouden ze zelf ook wel mogen opbrengen.... 



Het ging meer om de manier waarop. Als je in een winkel komt voor het eerst en je weet niet waar het staat wat je nodig bent is een opmerking als: verdiep je eerst eens in deze winkel voordat je hier komt., van een verkoper toch ook niet leuk. daar wordt je toch ook niet blij van? Gelukkig hebben de dames het "uitgetypt" . En mijn zul je hier niet meer zien.
Back to Top
cynnie1986 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 03 April 2013
Locatie: zwolle
Status: Offline
Points: 55
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cynnie1986 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 15:36
Originally posted by Cozz Cozz wrote:

Pippie ik vind jouw opmerking een heel logische vraag als je hier al langer bent. Ook ik sta af en toe verbaasd om de berichten. 
En ik vind dat je van vragen wijzer wordt hoor,dus waarom niet jouw vraag?  
Dat je hier dan door vrij nieuwe leden direct zo wordt aangevallen, is buiten alle perken. 
De gelatenheid en begrip die mensen vragen van een ander zouden ze zelf ook wel mogen opbrengen.... 



Cozz ook voor jou het is verder allemaal opgelost. Mijn vraag is nu laat het verder rusten. We hebben elkaar verkeerd begrepen. Kan gebeuren.
creatiefmetjehanden.blogspot.nl
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 19:14
Hoi Cynnie,
Welkom op het forum! Even een tip: leden kunnen niet beslissen om topics te sluiten (zoals jij hebt geprobeerd door 'topic gesloten' in de titel te zetten). Zoals je merkt, kan iedereen er nog gewoon op antwoorden (en zo hoort het ook op een forum, als je het mij vraagt). Als je echt een probleem hebt met bepaalde berichten, kun je dat doorgeven aan Renske. Dit forum is van haar, zij kan wel topics sluiten of berichten verwijderen.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 19:40
Gelukkig dat het opgelost is.
En wat pippie betreft ze helpt me altijd ,hoe vaak ze het ook moet uitleggen,ze blijft heel geduldig .
Ik kan wel zeggen dat ze me alles wat betreft haken heeft geleerd,en daar ben ik superblij mee.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Cynnie voor jou heel veel plezier op het forum.
Groetjes jenny
Groetjes jenny
Back to Top
cynnie1986 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 03 April 2013
Locatie: zwolle
Status: Offline
Points: 55
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cynnie1986 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 19:50
Pluk bedankt. Nou het gaat mij erom dat we elkaar niet steeds in de haren vliegen om iets wat allang uitgesproken is vandaar.
creatiefmetjehanden.blogspot.nl
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 19:52
Originally posted by kikke kikke wrote:



Het ging meer om de manier waarop. Als je in een winkel komt voor het eerst en je weet niet waar het staat wat je nodig bent is een opmerking als: verdiep je eerst eens in deze winkel voordat je hier komt., van een verkoper toch ook niet leuk. daar wordt je toch ook niet blij van? Gelukkig hebben de dames het "uitgetypt" . En mijn zul je hier niet meer zien.


Is dit een winkel, dan? Ik dacht dat we hier gezellig zaten te praten over allerlei onderwerpen, o.a. haken en breien. Als ik gezellig met vriendinnen in de tuin zit te theetantetje spelen en er zou ineens een vreemde binnenvallen met een bestelling, lag ze zo in de gemeentetuin.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.343 seconden.
Lang Yarns