Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wegewerkte steek

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
natuurelleke View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 12 April 2013
Locatie: belgie
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natuurelleke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wegewerkte steek
    Posted: 12 April 2013 om 12:40
ik ben bezig met een truitje te breien voor mijn kleinzoontje maar heb een probleem een uiltjes ensemble 689 uit het boekpatronenboek 2012 2013 van bnerger de france
nu zit ik met de vraag wat is een wegewerkte steek ? kan me iemand dat uitleggen aub? dank bij voorbaadt
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2013 om 12:52
Is het geen weGGewerkte steek ??
 
Zo ja kan je dan iets meer van het patroon hier weergeven
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2013 om 18:53
een weggewerkte steek is een plaats waar er geen steek is op de tekening en dus ook niet op het breiwerk.  
De blauwe vakjes op de tekening zijn dus geen steken.
Niet dat ik zelf al zover gevorderd ben om aan zon patroon te beginnen, maar uitleg staat ergens vooraan in het boek.  
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns