Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat van mijn werkjes :)

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Talletje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Talletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat van mijn werkjes :)
    Posted: 27 April 2013 om 13:44
Ik dacht ik post eens wat van mijn werkjes tot nu toe, het is lang niet alles maar heb de leukste eruit gehaald, vooral op de giraf ben ik onwijs trots en de 2e met andere kleuren is al in de aanmaak als kraamcadeau :)
 
 
Voor mijn dochtertje gemaakt toen ik in het ziekenhuis lag...
 
luierzak...ja die waar ik eerst totaal niet uitkwam :) met leuke 'puff'' flowers erop en blaadjes :)
 
Voor mijn nichtje Tessa van 2 op haar kamer..
 
 
Giraf, misschien niet perfect maar ben pas begonnen met amigurumi dus ik ben tevreden ;)
 
 
Bedankt voor het kijken en op of aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom :)Hug
Groetjes Talletje
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 14:26
hoi talletje,je mag je mooie creaties ook bij mijn creatie neer zetten inplaats van patronen,
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 15:30
Je maakt mooie dingen zeg!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 15:45
erg leuk allemaal
oant Sjen
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 1165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 17:13
Prachtig allemaal!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 17:27
goed gelukt!
Back to Top
Talletje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Talletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 18:24
Dank jullie wel voor de reacties! Wat bedoel je winterbeer ?

Weet iemand of er een hoesje voor haal naalden bestaat? Ik heb alle maten al en om nou weer 5 euro per ergonomische..haak naald neer te leggen ...vind ik een beetje te gek....

Liefs talletje
Groetjes Talletje
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 19:15
Je hebt superleuke dingen gemaakt.
Wat Winterbeer bedoelt is dat er een speciale rubriek is die:  Mijn Creaties heet, en waar wij allemaal onze creaties laten zien Smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 19:33
heel mooi!Thumbs Up
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 20:49
Voor haaknaalden weet ik niet. Je had ze vroeger wel voor potloden, nu misschien ook nog. Kun je je haaknaald niet omwikkelen met tape? Of eerst met vilt en dan met tape?

Of bedoel je een bewaarhoes? Ik heb daar koektrommels en pennendozen voor.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 20:55
prachtig allemaal.
Back to Top
Talletje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Talletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 22:04
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Je hebt superleuke dingen gemaakt.
Wat Winterbeer bedoelt is dat er een speciale rubriek is die:  Mijn Creaties heet, en waar wij allemaal onze creaties laten zien Smile
  oooooo leuk :):) ga ik doen :D
Groetjes Talletje
Back to Top
Talletje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Talletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 22:06
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Voor haaknaalden weet ik niet. Je had ze vroeger wel voor potloden, nu misschien ook nog. Kun je je haaknaald niet omwikkelen met tape? Of eerst met vilt en dan met tape?

Of bedoel je een bewaarhoes? Ik heb daar koektrommels en pennendozen voor.
Ik bedoel zo een hoes om er omheen te schuiven, omdat ik vocht in mijn vingers heb, heb ik na een avond flink haken onwijze pijnen. een houder voor mijn haaknaalden heb ik al eens gehaakt, zal ik ook wel eens tussen de creaties zetten ;)
Groetjes Talletje
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2013 om 22:23
Prachtige creaties zeg!! En je giraf is superleuk!!
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2013 om 09:32
Mooi gedaan allemaal !
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2013 om 09:51
Ja er bestaan van die(rubberachtige) hoezen die je om je haakpen kunt schuiven .
 
Ik heb een blauwe ze zijn niet rond maar kantig zal ik maar zeggen .
 
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2013 om 11:10
Knap werk !
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2013 om 13:15
heel mooi allemaal Talleke Clap
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2013 om 19:28
Heel mooi allemaal.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns