Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie heeft er ervaring met....

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie heeft er ervaring met....
    Posted: 02 Juli 2013 om 13:57
alcohol inkt.
Ik zag dit voorbij komen op pinterest en aangezien ik graag dingen mag tekenen/schilderen ben ik gaan googlen op alcohol ink.Zie wel allerlei leuke dingen voorbij komen. 

Maar wie kan mij op weg helpen hoe je dit gebruikt etc... Waar je het koopt??



http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2013 om 16:12
Ik koop mijn teken- en schildersspullen bij van Beek art supplies
 
De inkt ken ik niet en ik weet niet of van Beek het heeft, maar je zou er even kunnen neuzen.
 
 
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2013 om 16:26
Originally posted by Mayabees Mayabees wrote:

alcohol inkt.
Ik zag dit voorbij komen op pinterest en aangezien ik graag dingen mag tekenen/schilderen ben ik gaan googlen op alcohol ink.Zie wel allerlei leuke dingen voorbij komen. 

Maar wie kan mij op weg helpen hoe je dit gebruikt etc... Waar je het koopt??



hahah volgens mij heb jij dezelfde pinterest weekly gekregen als ik  en ik heb ook eigenlijk geen idee en met  google kom ik  ook nou  niet het duidelijke antwoord tegen.

Ik  krijg het idee dat  het een soort ecoline op  alcohol basis is waardoor het sneller droogt ook op  gladder oppervlaktes als foto papier  en voor T-shirts  is het  door de alcohol  permanent, maar zeker weten doe ik het niet.


Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2013 om 22:39
Heej Macheri,

ik heb al wel een link gevonden over zelf alcohol inkt maken en op mijn pinterest gezet, maar ben nieuwsgierig naar de mogelijkheden. Wat jij ook zegt je kunt het ook op glad papier bijv. fotopapier gebruiken. En zie gewoon leuke dingen voorbij komen. Maar ja een beschrijving vind ik ook altijd nog handig. Mocht je wat meer weten houd ik me aanbevolen en andersom natuurlijk ook!Wink

In verleden wel shadow painting gedaan.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2013 om 09:43
Hier nog een webwinkel in kunstenaarsbenodigdheden: http://www.dekwast.nl/
Ik heb er zelf nog nooit iets besteld, maar kan schijnbaar leuke aanbiedingen hebben.
 
Bij van Beek dacht ik te begrijpen dat de inkt gebruikt wordt in markers (navulverpakking). Dat zijn een soort vilstiften, waar mee je min of meer kan schilderen. Als je snel genoeg bent Wink kun je op papier kleuren mengen. Voor markers is speciaal tekenpapier. Deze worden gebruikt voor het inkleuren van stempels of zelfgemaakte stripfiguren.
 
Ik heb die pinterest mail niet gekregen, dus weet niet of ik het nou over heel iets anders heb. LOL
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.363 seconden.
Lang Yarns