Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Inktvis voor te vroeg geborenen

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 20:59
1 vaste, 60 lossen (ik heb er 50 omdat hij anders te lang wordt), dan terug haken. eindigen met 1 vaste, Dan weer 1 vaste. Dan begin je weer met 1 vast, 60 lossen of minder en terug haken.
Zo kwam ik uit op 7 tentakels. Had ook terug gekeken bij iemand anders die hem al had gemaakt en zag dat die er 7 had. 
Maar het is ook helemaal niet erg als het er meer zijn, net wat pippie zei ze mogen best anders zijn.

Het zit je ook niet mee hoor, dat je er nog zin in hebt. Maar aanhouder wint. Succes.

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 08:58
Ik had mijn inktvis inderdaad bijna in de wilgen gehangen. LOL
De draad is ondertussen ook niet zo mooi meer, door het vele uittrekken, maar goed de aanhouder wint !
En ik heb gister eigenlijk best nog wat tentakels gemaakt, ben al weer over de helft. En nu lijkt het ook veel sneller op te schieten en zitten ze ook wat steviger vast aan de inktvis zelf.
 
Hopelijk kan ik mijn inktvis van het weekend showen, vandaag en morgen waarschijnlijk niet zo heel veel haaktijd.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2013 om 09:39
Ik heb eerlijk gezegd gedacht, kunnen we dit ook niet in Ned doen ?
En ook gekeken op de website van mijn eigen ziekenhuis, van wat ze zochten aan liefdadigheid.
 
Er blijkt dus heel wat bij te komen kijken en je hebt veel mensen nodig, die wel gemotiveerd moeten blijven. Zie hier: http://haakmaaraan.blogspot.nl/2013/07/voor-een-goed-doel.html
 
 
 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns