Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

katoen kopen?

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 13:49
Mijn ervaring is dat je beter wat duurder garen kunt gebruiken blijft veel mooier.
Back to Top
1928ida View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1928ida Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 17:35
dat klopt. maar via dropsgarn, was de hele maand juli alle katoengaren in de aanbieding. normaal is ze ook wel duurder. maar ik ben met je eens dat veel duurder garen beter is. hoewel ik laatst noa bij de wibra heb gekocht, en die gedraagd zich ook goed.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 17:44
Ik heb ooit (toen ik een jaar of 18 was) eens een trui gebreid met garen van de Zeeman. Ik denk dat ik er 2 jaar aan bezig ben geweest. LOL
 
1x aan gehad, en toen hij uit de was kwam, waren de mouwen gegroeid tov de trui. Angry
Dus ik kies zeker voor kleding, nu wel duurder garen uit !
 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns