Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zoekt en gij zult vinden......

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zoekt en gij zult vinden......
    Posted: 15 Augustus 2013 om 13:30
Vorig jaar in Oostenrijk als souvenir een bergmarmot (Murmeltier) gekocht voor ons dochtertje. 
Wordt het opeens haar lievelingsknuffel. Hij moet overal mee heen etc. Nu zijn we driftig op zoek naar een tweede want stel...... we waren hem met de vakantie al bijna kwijt. Doe hem nu aan de buggy, fiets etc. vast met een kattenbandje.
Een vriendin woont in Oostenrijk en dat beest in nergens meer te vinden. Ook niet in de souvenirshop waar we hem hebben gekocht. 

Gegoogled op het merk, op foto, blijkt nergens meer leverbaar te zijn. 
Uiteindelijk de leverancier in Duitsland maar gemaild, wie weet........

Tja het is wat. Eerst had ze een konijntje, daar wel een tweede van kunnen vinden. 

Herkenbaar verhaal??


http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
madebyhome View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 13 April 2013
Status: Offline
Points: 91
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer madebyhome Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2013 om 14:18
ja heel heel erg herkenbaar ,
 
mijn zoon van 2 en half had als baby en favo knuffel daar hadden we op een gegeven moment wel 5 van op voorraad want het zou mij niet gebeuren dat ik zijn knuffel kwijt zou raken en waar liggen die nu achter in de kast, want zijn lievelings knuffels is nu een babytut van ioor die noemt hij beer en gaat ook overal mee naartoe en laat deze nou ook nergens meer te vinden zijn als reserve al stad en land afgezocht maar helaas.
 
dus voor mij een erg bekend verhaal.........
 
liefs madebyhome

http://made-by-home.blogspot.nl/
http://www.etsy.com/nl/shop/HandmadeByChantal
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2013 om 20:49
Waar woont je vriendin in Oostenrijk? In de plaatsen waar wij meestal op vakantie gaan zijn ze normaal gesproken altijd te koop.Fiss,Serfaus. We gaan volgende week weer,als je nog niets gevonden hebt stuur dan een pm. 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2013 om 23:14
heel herkenbaar verhaal :-)
Mijn dochter had van bij de geboorte een clown. Toen we na 2 jaar dezelfde clown opnieuw zagen, hadden we voor de zekerheid een tweede exemplaar gekocht, voor het geval dat....
Dan plots, na een tijd,  was ze haar clown kwijt.
wij, geen verdriet meid, we hebben nog een exemplaar, ja dada, niks van
die was absoluut niet goed!!!! Ze moest haar eigen clown hebben, met die specifieke geur, de souplesse ( van het vele wassen en bij zich te hebben)...
Uiteindelijk op school haar clown terug gevonden en die heeft ze nu 14 jaar later nog.
Het tweede exemplaar heeft nooit meer het zonlicht gezien, die wou ze gewoon niet, maar we hebben hem nog steeds hoor, voor het geval dat.... :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 08:20
Marjolein haar eerste liefde het konijntje "mienemiene" moet nog wel in haar bed inclusief de reserve "mienemiene".  En de oude "mienemiene" moest ook mee op vakantie. Ze had dus 2 knuffels mee gelukkig snapte ze dat niet altijd de knuffels mee konden  naar het strand etc. En dat ze dan in de konden mochten blijven slapen.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2013 om 15:36
Mijn dochtertje hedft op de kermis vorig jaar een tijgertje met sjaaltje met snsbanklogo notabene gewonnen deze ligt in haar bedje hekaas geen 2e exemplaar nog dus is ze er erg zuinig op en ik dus ook
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns