Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haak patroon simpsons

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vlien1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2013
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlien1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haak patroon simpsons
    Posted: 20 Augustus 2013 om 21:28
hoi ik ben evelien en zoek haak patronen van de simpsons wie kan mij helpen
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 21:58
Volgens mij zijn dat koop patronen en die mogen niet  gedeeld worden, maar als er gratis patronen van zijn dan kunnen we je ze niet sturen want  je e.mail adres is niet zichtbaar  voor de leden. ditkan je doen door het  in je profiel te zetten bij het msn vlindertje. hoe dat  moet staat  beschreven in het forum onderdeel even voorstellen topic lees dit eerst.


Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 22:35
even de vraag stellen ,vind ik soms heel kort door de bocht , en  lekker makkelijk .
even googelen en je komt van alles tegen. http://www.instructables.com/id/Homer-Simpson-Crochet-Toy/
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns