Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mini mouse patroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
paysz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2013
Locatie: dh
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer paysz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mini mouse patroon
    Posted: 11 Oktober 2013 om 09:23
Hallo ik had een vraag heeft er misschien iemand een patroon voor mini of mickey mouse ? Mvg priscilla
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2013 om 10:56
borduren?
breien?
haken?
naaien?
punniken?
tekenen?
 iets meer info is wel gewenst :) en wat ook kan helpen is bv: google free minnie mickey mouse met het door jouw gewenste techniek erin.
Back to Top
paysz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2013
Locatie: dh
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer paysz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2013 om 11:19
Breien of haken
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2013 om 17:20
sorry maar ik voel me echt niet uitgenodigd om je verder te helpen.  Iets enthousiaster reagweren kan helpen. Succes verder.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2013 om 17:39
Google is je beste vriend in zo'n situatie :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
paysz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2013
Locatie: dh
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer paysz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2013 om 17:48
Sorry was bezig met de kinderen en moest weer te werk dus dan is het altijd erg druk thuis en ben laat werr thuis was niet bit bedoelt hoor xxx Mvg
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2013 om 17:50
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2013 om 20:19

Ik heb een haakpatroon voor je van Mickey en Minnie Mouse, ik kan het niet naar je toesturen want je mailadres staat niet in je profiel, kijk even hoe mijn mailadres erin staat, je mag mij ook een mailtje sturen 

Als je achter mijn naam op het driehoekje klikt, aan de linkerkant van dit bericht, klik je profiel aan en dan zie je mijn email adres, het staat achter het vlindertje van Windows live messenger


Crejann
Back to Top
paysz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2013
Locatie: dh
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer paysz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2013 om 08:40
Bedankt voor de reacties en de hulp ben er erg blij mee xxx
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2013 om 08:42
je kan je mail adres toevoegen door linksboven op 'member control panel' te klikken.
Ga dan naar 'profiel bewerken'. Scrollen naar beneden tot je 'windows live messenger' ziet.
Daarnaast je mailadres invullen. niet vergeten te bevestigen onderaan :-) door op 'profiel updaten' te drukken
Alleen ingelogde leden kunnen dan je gegevens zien.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 September 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2013 om 10:09
Hier vind je een aantal inbreipatronen van Mickey en Mini mouse...
en nog heel wat andere Disney figuurtjes...
Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
Lady JB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 September 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lady JB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2013 om 10:10
Originally posted by Lady JB Lady JB wrote:

Hier vind je een aantal inbreipatronen van Mickey en Mini mouse...
en nog heel wat andere Disney figuurtjes...
 
Oei, precies iets te snel geweest ;-)
 
Handmade by Lady JB

http://lady-jb.blogspot.be/
http://www.ravelry.com/designers/lady-jb
http://www.ravelry.com/projects/LadyJB
Back to Top
coka1963 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Augustus 2019
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer coka1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2019 om 08:38
Ik ben ook op zoek naar Minnie mouse haakpatroon Nederlands. Kan het nergens vinden
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2019 om 08:55
Weet zo geen gratis patroon maar er is wel een Mini Mouse haakpakket te verkrijgen bij de boekenvoordeel...
Dan heb je alles gelijk bij elkaar...
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2019 om 13:57
Laatste bezoek van mevrouw Paysz, alvorens haar vraag te stellen, was 23 oktober 2017????
Wij zijn best bereid om iedereen te helpen maar kom dan wat vaker op het forum en probeer dan duidelijke de vraag te stellen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2019 om 22:03
De vraag werd opnieuw gesteld door een nieuw forumlid.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns