Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zeeman

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zeeman
    Posted: 16 Oktober 2013 om 18:16
Heb ik het goed gezien dat Zeeman een folder had met allerlei wolaanbiedingen? Of was het een koortsdroom? Ik krijg al maanden geen folders meer van Kruidvat, Blokker, Wibra en wat er verder nog in het plastic hoesje zat. Maar ik krijg wel allerlei nieuwsbrieven in de mail.

Het lastige is dat je die niet kunt uitknippen en mee naar de winkel nemen om een onverschillige verkoopster onder de neus te houden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 18:28
yep Magtelt hier bij ons ligt haast een hele winkel vol met wolaanbiedingen Big smile
 
hoe gaat het nu met je Magtelt , al wat beter ?
 
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 18:51
Het gaat op en af. Het hielp ook niet dat ik vanmorgen in mijn hobbykamer struikelde en mijn kuit aan een breinaald zonder knop spietste. Later lag ik er wel om te lachen, verwond door eigen wapen.

Maar het eten blijft binnen en dat is al heel wat, ik wist alleen niet dat je zo moe kon zijn van een virus. Mijn man heeft de theorie dat hij groot is en ik klein ben en dat het virus altijd hetzelfde formaat heeft, dus dat komt harder aan bij mij. Ook daar kan ik al om lachen, nou dan gaat het beter, toch?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer knipmutske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 18:54
De winkel bij Zeeman ligt wel vol,maar zijn de gewone prijzen geen aanbiedingen volgens mij.


Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 19:19
ja volgens mij ook geen aanbiedingen van de zeeman.
ach magtelt in je kuit prikken, hoe krijg je t voor elkaar!
blijf je wel uitkijken! morgen geven ze storm,dus alle haak en breinld vast!










Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 21:02
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het gaat op en af. Het hielp ook niet dat ik vanmorgen in mijn hobbykamer struikelde en mijn kuit aan een breinaald zonder knop spietste. Later lag ik er wel om te lachen, verwond door eigen wapen.

Maar het eten blijft binnen en dat is al heel wat, ik wist alleen niet dat je zo moe kon zijn van een virus. Mijn man heeft de theorie dat hij groot is en ik klein ben en dat het virus altijd hetzelfde formaat heeft, dus dat komt harder aan bij mij. Ook daar kan ik al om lachen, nou dan gaat het beter, toch?
 
 
ja echt zeg , hoe krijg je zoiets voor mekaar ? sorry maar moest er ook om lachen hoor toen ik het las EmbarrassedEmbarrassed
 
dat het eten binnen blijft is al een goed teken en ja dat moe zijn dat hoort erbij ConfusedConfused
die mannen toch , altijd hebben ze een goed antwoord klaar LOL
 
 
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 21:14
Wilde graag de bordeaurode van Soft,maar helaas mevrouw wij hebben nog niets binnengekregen.Zou ze weten dat ik nog genoeg voorraad heb?
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 22:28
Fijn te lezen dat het alweer beter gaat, Magtelt.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2013 om 10:35
Originally posted by engeline engeline wrote:

Wilde graag de bordeaurode van Soft,maar helaas mevrouw wij hebben nog niets binnengekregen.Zou ze weten dat ik nog genoeg voorraad heb?

hahaha ik denk het! In Ede lag er nog zat :P
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2013 om 16:01
Er lagen ook nieuwe boekjes, hoewel ik zo op het eerste gezicht meende dat ik een aantal patronen daar uit al ken. Er was een nieuw soort krinkelige soft, 170 m/100 gram, alleen in licht hemelsblauw. Een andere kleur had ik niet laten liggen. Ik zoek nog steeds naar echt jeansblauw, maar er lag maar één bol.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 12:51
Hier ook geen bordeauxrood. Wel allerlei haakpakketjes voor kinderen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 15:25
Zaterdag zag ik in het centrum van Apeldoorn wel een aantal heel donkere bordeauxrode bollen. Maar ik heb nog een heleboel bordeaux van Saskia van Wibra liggen, dus ik heb ze met rust gelaten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns