Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gatverdamme, wisten jullie dit? Ik hoef ze iig nie

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tovernaaldje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 Oktober 2013
Locatie: Noord-Brabant
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tovernaaldje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gatverdamme, wisten jullie dit? Ik hoef ze iig nie
    Posted: 18 Oktober 2013 om 10:59
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2013 om 13:33

Ben zo blij dat ik vegetarisch en biologisch eet, walgelijk al die voedselschandalen.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2013 om 14:29
Gelukkig vind ik inktvis niet lekker. Brrrr
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2013 om 14:30
Het kan inderdaad echt niet dat men voedsel onder een andere naam verkoopt. Schandalig ! Angry
Maar wat het product betreft : klinkt inderdaad verschrikkelijk vies maar dan mogen we ook geen worsten meer eten. Want hoeveel mensen weten eigenlijk dat hierbij echte varkensdarmen gebruikt worden ? En wat passeert daardoor ? Net hetzelfde LOL !
Ik lust graag calamares maar eet dit enkel in landen waar je het vers kan kopen, bijvoorbeeld aan de viskraampjes in Zuid-Frankrijk, Spanje, enz...
Als men daar een anusje tussen legt zul je het verschil wel onmiddellijk merken. WinkLOL
Neen, geen diepvriestoestanden voor mij want daar kunnen ze alles 'onder draaien' zoals ze hier zeggen. 
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2013 om 23:32
En vanmorgen stond bij de telegraaf dat het een nep verhaal was.
Groetjes, Jannie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 12:20
Originally posted by Crejann Crejann wrote:


Ben zo blij dat ik vegetarisch en biologisch eet, walgelijk al die voedselschandalen.

Met olijfolie wordt het meest gefraudeerd, gevolgd door vis en biologische producten.

Ps... ik ga ook even zoeken of het een hoax was :D Wat een verhaal hahaha
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns