Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

barbie haak of breipatronen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
annie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2013
Locatie: amsterdam
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: barbie haak of breipatronen
    Posted: 26 Oktober 2013 om 09:27
ik zal me even voorstellen. Ben nieuw hier. Ik zoek naar barbiepatronen voor mijn kleindochter, zou graag een mooie jurk en andere dingetjes willen haken of breien voor haar. Een mooie wijde rok of jurk, daar is ze helemaal weg van. Kan iemand mij daar aan helpen. Vast bedankt. Groetjes Annie
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 09:33
Www.stickatillbarbie.se daar staat heeel veel
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
annie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2013
Locatie: amsterdam
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 09:46
Hartelijk bedankt, ben meteen gaan kijken Ik heb er een heleboel gezien, ga meteen aan de gang, dank jewel groetjes Annie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 11:01
Welkom op het forum.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat "Member Control Panel", klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij "Wijzig je profiel". Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel bevestigen.

Ik heb een paar mails vol Barbiepatronen voor je, als je die moeite wilt nemen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 11:47
Kijk  ook  eens op  pinterest de bovenste is de mijne maar de meest heb ik ook  van pinterest door  gewoon door te linken.



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2013 om 20:20
Ik zag je emailadres en ik heb je mijn Barbiedossier gestuurd. Veel plezier ermee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2013 om 18:55
dankjewel macheri, ik volg meteen je bord.....Thumbs Up
groetjes geesje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns