Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ouderenfonds zoekt vrijwilligers

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ouderenfonds zoekt vrijwilligers
    Posted: 11 December 2013 om 21:02

Een heel sympathiek project. Ze zoeken o.a. een coördinator breiproject: http://www.ouderenfonds.nl/wat_doen_we/campagnes_en_acties/geerengoor/coordinator_breiproject en breivrijwilligers - zie tekst hieronder:

Breivrijwilliger
Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die mutsen, sjaals en wanten willen breien voor ons project Samen Breien.  Wij willen met dit project zoveel mogelijk breiclubs door heel Nederland opstarten. Dit om eenzaamheid bij ouderen tegen te gaan. 

Wij financieren het project met opbrengst van de verkoop van gebreide artikelen en wij zijn dan ook opzoek naar vrijwilligers die mutsen, sjaals en wanten voor ons willen breien!

Dat kun je alleen doen, maar het is leuker om dit gezamenlijk te doen, je kunt bijvoorbeeld een breiclub opstarten.

De producten die je hebt gebreid worden in de laatste 3 maanden van het jaar verkocht. Zo steun je het Nationaal Ouderenfonds.

Wilt u een breiclub opstarten of meebreien? 


Nou ja, nog veel meer vrijwillgers. Misschien zijn er hier mensen die geïnteresseerd zijn om mee te breien of iets meer/anders te doen? 

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2013 om 02:01
Ik  reageer omdat ik deze  omhoog  wil  brengen maar ook omdat ik  hard aan het denken ben.

Eigenlijk  bei ik niet  meer  en haak ik  meer omdat  mijn schouders het  niet  meer  kunnen hebben maar  ik vind het nog steeds wel leuk.
 Dus  ik denk  nog even na



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2013 om 11:18
Haken mag vast ook. Mensen gooien dat toch op één hoop? Breien, haken, punniken, tunisch- en stokhaken en borduren?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2013 om 17:57
Dat lijkt me ook - er zijn zelfs haaksteken/technieken waarbij je (aan 1 kant) het haakwerk niet kunt onderscheiden van breiwerk. Wink Heb ik eens mee geoefend en ik zal eens kijken of ik de foto ervan nog kan vinden. 

Ik zou het enig vinden om eraan mee te werken zo'n project op poten te zetten, maar ja, de tijd is al zo schaars met een drukke baan. Confused Thuis breien en doneren ga ik in elk geval proberen. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns