Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kent de rasberry steek

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
henny View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 December 2013
Locatie: roosendaal
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer henny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kent de rasberry steek
    Posted: 27 December 2013 om 22:33
wie weet hoe ik de rasberry steek kan breien
gr henny
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2013 om 23:22
Lees je Engels? Dan kun je hier de beschrijving vinden en een filmpje: http://newstitchaday.com/raspberry-stitch/ 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 11:52
Heet in het nederlands bijencellensteek . Staat wel een filmpje van op you tube
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 12:19
O, ik dacht dat het de braam(bes)steek was in het Nederlands? Heb voor de kerst de breibijbel gekregen en zag 'm net ineens staan. Bij Drops staat een videootje + omschrijving: http://www.garnstudio.com/lang/nl/video.php?id=83 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 16:28
Ik denk dat jouw breibijbel gelijk heeft ( die van mij is bij m'n dochter) en dat google ernaast zit
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2013 om 16:49
Haha, dank je wel, Mutti. Ik had het net zo goed verkeerd kunnen hebben, hoor. Handig boek, die breibijbel. Ik vind de namen van sommige steken wel wat verwarrend, maar dat komt misschien ook omdat ik veel Engelse patronen heb gebruikt. En de patentsteek bijvoorbeeld kan ik helemaal niet vinden onder die naam. 
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2014 om 00:29
Hmmm, Henny is er zelf al uitgekomen, denk ik? 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns