Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotengehaakte applicaties

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Onderwerp: gehaakte applicaties
    Posted: 28 Januari 2008 om 13:46

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar patroontjes van gehaakte applicaties, zoals hieronder enkele afbeeldingen staan, maar dan liefst in het nederlands, want de haakpatroontjes in het engels zijn niet echt mijn ding.

 

 

 

Hartelijk dank bij voorbaat.

Groetjes,

Rita.

Back to Top
moeder van View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 340
Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2008 om 14:04

QUOTE=marjolein24]

Marjolein heeft op haar site beschrijvingen staan van deze applicaties...  Ik had er namelijk ook al eens om gevraagd

Mag ik van jou het patroontje van het vogeltje??

~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2008 om 15:03

Originally posted by moeder van moeder van wrote:

 

QUOTE=marjolein24]

Marjolein heeft op haar site beschrijvingen staan van deze applicaties...  Ik had er namelijk ook al eens om gevraagd

Mag ik van jou het patroontje van het vogeltje??

Hoi Debby,

Ik ben eigenlijk op zoek naar het patroontje van het vogeltje en het konijntje, als ik het zelf van iemand krijg zal ik het jou doorsturen.

Groetjes,

Rita.

Back to Top
moeder van View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 340
Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2008 om 16:52
Hoi Rita, dank je wel, volgende keer zal ik voor ik een reactie geef eerst even goed lezen
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 15 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 642
Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2008 om 18:32
Originally posted by rita_1709 rita_1709 wrote:

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar patroontjes van gehaakte applicaties, zoals hieronder enkele afbeeldingen staan, maar dan liefst in het nederlands, want de haakpatroontjes in het engels zijn niet echt mijn ding.

 

Hartelijk dank bij voorbaat.

Groetjes,

Rita.

 

Zou ik een (grote) afbeelding kunnen krijgen van het konijntje en vogeltje (foto) dan kan ik vanaf de foto wel een patroontje schrijven (denk ik....) Graag op mijn e-mail adres

Marjolein
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2008 om 19:09

Hjoi Debby,

 

Heb jij een adres van de site van Marjolein???

Kan iedereen daar even een kijkje nemen.

Groetjes Els

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2008 om 19:22

Hey Els,

Als je klikt op de foto van de applicaties kom je op het fotoalbus van Marjolein terecht en daarna kun je bladeren tot je de uitleg van de foto's tegenkomt.

Groetjes,

Rita.

Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2008 om 19:39

Dank je wel Rita !!

Het is gelukt hoor.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2008 om 21:26

Originally posted by moeder van moeder van wrote:

Hoi Rita, dank je wel, volgende keer zal ik voor ik een reactie geef eerst even goed lezen

Geen probleem Debby , als ik ze al krijg stuur ik ze je zeker door.

Groetjes,

Rita.

Back to Top
moeder van View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 340
Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2008 om 22:14
Dank je wel. Op sommige momenten moet ik ook geen commentaar ergens op gaan geven...dit was zo'n moment, druk in het koppie...
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2008 om 00:55

Wat een schatjes, die zijn idd wel makkelijk te maken als de foto iets groter is.

Als je wilt Rita mag je mij ook wel ff de foto's sturen. Ik zal eens zien of ik nog ergens van die kleine gehaakte dingetjes heb. Ik kom steeds leuke dingen tegen.

Ik moet de boel maar eens gaan indexeren hier zodat ik het ook meteen weer terug vind.

     All you need is love.

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 918
Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2008 om 15:36
Goh, leuk hoor dat konijntje en vogeltje. En het ziet er inderdaad niet moeilijk uit. Maar in patroon uitschrijven ben ik ook niet goed, dus als iemand ze t.z.t. door zou willen sturen???  Leuk voor Pasen en voor mij haalbaar.


Alvast bedankt,

Rosemarie

Ps. in de eerste oogopslag dacht ik ook dat je iets soortgelijks zocht, en deze al had. Gelukkig lees ik altijd het hele topic door ,voordat ik reageer.
Back to Top
Jemina View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Direct Link To This Post Posted: 01 April 2008 om 11:00
Hoi allemaal,

Al googlend kwam ik toevallig op dit topic terecht, en tot mijn verrassing kwam ik mijn eigen foto's tegen. Ze staan, met nog heel veel andere, op mijn website, www.lightbluerose.nl.

Het zijn overigens niet alleen mijn foto's, het zijn ook mijn eigen ontwerpjes. En geloof me, het ziet er misschien simpel uit als zoiets eenmaal af is en kant-en-klaar op de foto staat, maar voordat je een echt bruikbaar haakpatroontje hebt gemaakt van iets dat alleen nog maar in je hoofd bestaat, dus gewoon met bruikbare steken en toeren, zonder "smokkelwerk" en met alle verhoudingen kloppend, ben je heel wat uurtjes en "misbaksels"verder.....
Er gaat dus meer tijd, energie en creativiteit inzitten dan je op het eerste gezicht zou zeggen....

En als nu iemand zo'n beestje ziet, het leuk vindt, en probeert er voor zichzelf eentje na te maken, okay, daar heb ik echt niet zoveel problemen mee. Ik zie het eerder als compliment, kennelijk zijn ze dan leuk genoeg...

Maar om nu vanaf een (grotere) foto zo'n patroontje helemaal na te pluizen, en vervolgens diezelfde foto met beschrijving en al op je eigen site te zetten, zonder toestemming te vragen en zonder bronvermelding, kom op jongens, dat vind ik eerlijk gezegd niet kunnen.... Dan lift je als het ware mee op de creativiteit van een ander.
En laten we eerlijk zijn, als je zoveel inzicht hebt in haken dat je vanaf deze foto inderdaad een bruikbaar patroon in elkaar kunt zetten, dan ben je toch zeker ook goed genoeg om zelf iets te verzinnen?
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 01 April 2008 om 20:59
POEH,POEH IK DENK NIET DAT VOORGAANDE DAMES
KWAAD IN DE ZIN HADDEN.IK MAAK ZELF OOK ALLES UIT HET HOOFD.MIJN HARTJES ZIEN ER HETZELFDE UIT ALS JOU HARTJES,MAAR IK HAD TOT VANDAAG NOG NOOIT IETS VAN JOU GEZIEN.BEN IK DAN OOK METEEN EEN "DIEF"
IK SNAP WEL DAT JE TROTS BEN OP JE EIGEN GEMAAKTE
DINGEN ,MAAR JE HEBT WEL EEN KORT LONTJE.

SUCCES MET DE VERKOOP VAN JE SPULLETJES,DIE ECHT HEEL ORGINEEL EN LEUK ZIJN.


RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Jemina View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Direct Link To This Post Posted: 01 April 2008 om 22:01
Ik noem hier helemaal niemand een "dief".
Ik zeg ook letterlijk, in de derde alinea, dat ik er geen probleem mee heb als iemand ze voor eigen gebruik namaakt.

Ik vind het alleen wel heel jammer als iemand mijn foto, en mijn patroon, op zijn of haar site zou zetten, zonder daarbij te vermelden waar ze vandaan komen.

Niets meer, niets minder. En aangezien ik toch echt zelf de foto en de patroontjes gemaakt heb, is het toch niet zo heel erg vreemd dat ik daar dan ook graag mijn naam bij genoemd zie worden? Uiteindelijk ben ik toch degene die er tijd en moeite in heeft gestoken.
Over hartjes heb ik het trouwens al helemaal niet gehad, dat is, net als bv de bloemetjes en de vlindertjes, zo'n algemeen patroontje dat denk ik helemaal niemand meer weet waar ze ooit, oorspronkelijk, vandaan zijn gekomen.
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 01 April 2008 om 22:24
IK SNAP JE WEL',IK BEN OOK TROTS OP DAT GENE WAT IK MAAK.EN VIND HET OOK LEUK ALS IEMAND IETS VAN MIJ WIL NAMAKEN.DIE HARTJES HAD IK OP JE "SITE" GEZIEN,WAS NIEUWSGIERIG NAAR WAT JE ALLEMAAL NOG MEER MAAKT.
WAT IK DAAROVER SCHREEF WAS ALS VOOSBEELD BEDOELD.
ENFIN SORRY ALS IK JE BELEDIGT HEB,NAM HET ALLEEN EVEN OP VOOR MIJN MEDE HOBBYDOZEN.

GROETJES EN NOGMAALS SUCCES

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 15 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 642
Direct Link To This Post Posted: 02 April 2008 om 09:39

Ik weet niet of bovenstaande opmerkingen op mijn verwijzingen naar mijn webalbum slaan, maar voor de duidelijkheid wil ik aangeven dat in mijn webalbum géén patronen of foto's stonden van deze applicaties! Niet zelf nagetekend of uitgevogeld, maar een voorbeeld van andere patronen die er veel op leken ('frigies').

Ik heb ze al eerder verwijderd omdat mijn webalbum naar mijn idee te vol raakte met allerlei patronen.....

 

Marjolein
Back to Top
Jemina View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Direct Link To This Post Posted: 02 April 2008 om 19:48
Ik had inderdaad uit de eerdere berichtjes opgemaakt dat het letterlijk deze applicaties waren waar een beschrijving en foto van waren opgenomen. Ik kon ze zelf niet vinden, maar ik werk niet met internet explorer, ik dacht dat het daar misschien aan lag.
Maar goed, dat is dan gelukkig uit de wereld.... ik zat daar toch best mee in mijn maag...
Heb trouwens inmiddels een beetje meer rondgekeken, leuk forum, al is het een beetje ongebruikelijke "binnenkomer"
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 02 April 2008 om 20:08
als het kan wil ik ook wel een fote ( groter ) kun je ze zo namaken
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
moeder van View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 340
Direct Link To This Post Posted: 03 April 2008 om 11:15
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Ik weet niet of bovenstaande opmerkingen op mijn verwijzingen naar mijn webalbum slaan, maar voor de duidelijkheid wil ik aangeven dat in mijn webalbum géén patronen of foto's stonden van deze applicaties! Niet zelf nagetekend of uitgevogeld, maar een voorbeeld van andere patronen die er veel op leken ('frigies').

Ik heb ze al eerder verwijderd omdat mijn webalbum naar mijn idee te vol raakte met allerlei patronen.....

Marjolein, ik denk dat ik even sorry tegen je moet zeggen, ik heb je naam hierin betrokken. Sorry, ik wil de alleen maar aangeven dat in jouw album ontzettend leuke applicaties staan, ik heb daarbij NIET bedoeld dat het vogeltje of konijntje daarin staan. ...

~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.434 seconden.
Lang Yarns