Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breiwol

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chickey1214 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2013
Locatie: Elburg
Status: Offline
Points: 79
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chickey1214 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breiwol
    Posted: 02 Februari 2014 om 21:57
Ik heb 8 bananendozen brei-en haakwol/katoen.
Als daar hier liefhebberij voor is, dan ga ik dat beter uitzoeken, op kleurnummer.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 22:10
welke kleuren heb je en hoe dik ?
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
chickey1214 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2013
Locatie: Elburg
Status: Offline
Points: 79
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chickey1214 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 22:46
Met andere woorden, de etketten bekijken en de gegevens noteren met de aantallen.
Dit kan makkelijk weken duren, dus geduld graag.
Het zijn wel 8 á 10 bananendozen vol met van alles en nog wat.
Ik ga het uitzoeken.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2014 om 09:08
jeetje wat spannend!!!
of is de redenen triest? dan is t minder natuurlijk.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2014 om 10:01
De reden is triest, maar dat kon je niet weten.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2014 om 17:48
Beste Wilma, 
Erg vervelend dat de aanleiding voor dit geweldige aanbod een trieste aangelegenheid is.

Heb je al overwogen om het te schenken tbv dagbestedingsprojecten in de omgeving? Ik heb even gegoogled en misschien zou je eens kunnen vragen bij Careander  http://www.careander.nl/pages/careander/ons-zorgaanbod/dagbesteding.php 
of zij een goede bestemming hebben hiervoor. Hoef je het zelf waarschijnlijk ook niet nog eens allemaal uit te zoeken.

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2014 om 18:57
Even een rot berichtje : wilma is overleden. Haar man heeft al eerder diverse handwerkbladen en derg. hier verkocht.Zie juni van vorig jaar.ik heb lang nagedacht of het mijn taak wel is om dit te melden. Maar nu kan een ieder die dat wil, en op haar eigen wijze reageren op dit aanbod.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2014 om 19:31
Jan, ik ben hier nieuw dus ik kende je vrouw niet maar ik wil je toch even mijn medeleven betuigen - dus even een kort berichtje. Doe rustig aan en doe wat goed voelt.
Els
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2014 om 19:44
Ik vind niet, dat je moeite hoeft te doen met uitzoeken, Jan, graag of helemaal niet. Voor jou is het pijnlijk en je hebt er geen verstand van.

Laat de belangstellenden een bod doen op één of meer dozen en zelf thuis uitzoeken, wat ze kunnen gebruiken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2014 om 19:56
oh wat rot voor je. als uitzoeken pijnelijk is is een mixje ook goed hoor. wat ik niet kan gebruiken kan ik vast doorsturen aan 1 van de dames hier of afgeven bij het lokale buurt huis.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2014 om 19:38
Jan, mijn oprechte excuses dat ik mijn berichtje gericht heb aan je overleden vrouw. Ik hoop dat ik je, in mijn onwetendheid, niet gekwetst heb. 
Veel sterkte.

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns