Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op zoek naar Patronen.

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 18:35
al wat thema's in gedachten?? dan wil ik dit weekend wel eens tussen mijn patronen neuzen hoor :-) groot of klein?
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2014
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 18:56
Ik heb mij eigen voorgesteld
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 18:57
heb ik gezien :-)
nu nog thema's!!!! :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2014 om 01:13
Originally posted by x-x-Princessa-x-x x-x-Princessa-x-x wrote:

Bloem, je kan wel achter mijn rug om praten..
Maar dat is ook niet netjes. Misschien heb ik het fout gevragen.
maar k vind het niet netjes als mensen achter mijn rug ompraten.
en k vind andere mensen die vragen krijgen ook, en het is net of dat jullie mij buitensluiten.

Luister  als  Bloem achter je rug om zou  praten zou  ze dit niet  op  een openbaar forum zetten waar  je het zelf kan lezen toch.

En er is  nu genoeg gezegd over de toon die jij hier  hebt en je hebt  er min of meer je excuus vor aangeboden maar  dan is  denk ik  als nog het zelf zoeken ook leuker dan zomaar  krijgen  heus  er gaat een wereld voor je open  als  je zelf zoekt. 
Facebook is een goede bron en raverli en pinterest  maar  ik weet niet  wat je overdag doet   want  pinterest is gevaarlijk verslavend en dus tijdrovend Wink En Mr. google alweten  komt ook  een heel  eind  als je freecrochetpatterns intypt kom je met een boel  patronen weg en oiok sites. Je algemene vraag kan je in dit geval  echt hetbeste zelf beantwoorden op deze manier  want dan vind je wat je zoekt of wat je zus zoekt in dit geval  Of toch weer voor jezelf als  zij het maakt Wink

Echt  geloof me als je eenmaal aan het zoeken bent   vind je veel meer . Daarnaast is er wel een klein probleem betreft koop patronen die mogen niet gedeeld worden helaas valt  pooh daar ook onder die je mij per PM hebt gevraagd.

Maar  ook daar zou ik  toch even op  Facebook kijken het kan zijn dat  ik daar iets in de richting  voorbij heb zien komen weet alleen niet  meer waar  anders had  ik je de link gegeven.


Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2014 om 18:57
Nee dit is geen kletstopic, maar de manier waarop jij ons benadert nodigt niet uit enige moeite voor je te doen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2014 om 21:40
Ze heeft haar excuses aangeboden, zullen we het daar bij laten? Ik heb een aantal patronen/ linken gemaild en kreeg daar een super lief bedankje op. Vervelende start maar dit nodigt na excuses niet uit om lid te blijven. Laten we weer wat gezelliger met elkaar omgaan ajb Hug
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2014 om 22:55
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ze heeft haar excuses aangeboden, zullen we het daar bij laten? Ik heb een aantal patronen/ linken gemaild en kreeg daar een super lief bedankje op. Vervelende start maar dit nodigt na excuses niet uit om lid te blijven. Laten we weer wat gezelliger met elkaar omgaan ajb Hug

Goh vind  het leuk dat jij wel een bedankje hebt gehad  ik heb haar  ook  wat gestuurd omdat ik ook dacht dat  er  gewoon een klein misverstandje was  enzo  maar  is nu al  2 dagen geleden de dame is wel online geweest intussen heb ik gezien maar  nog niks niet eens een  ik heb je mail gekregen dus  ben blij dat  ze  bij jou  wel zo  vriendelijk is geweest maar  ik heb het er al weer mee gehad.

Dus  ja ik  wil wel gezellig verder doorgaan maar  ik  ben hier dus niet blij mee.


Back to Top
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2014
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 16:32
het spijt me heel erg dat ik u niet bedank heb. Ik wou u niet midden in de nacht iets sturen. Ik wou u niet lastig vallen. het spijt me heel erg. bij deze heel erg bedankt. Ik ben er super blij mee.

Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 17:50
Originally posted by x-x-Princessa-x-x x-x-Princessa-x-x wrote:

Ik wou u niet midden in de nacht iets sturen. Ik wou u niet lastig vallen.

Als je 'snachts een bericht op het forum plaatst of in een mailbox, wordt niemand wakker gebeld hoor...
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 17:50
Oke  maar  als mij computer niet aanstaat  lees ik het  pas de volgend ochtend dus val je me er niet  mee lastig maar  maak je me juist  blij dat je er nog aan gedacht hebt Wink

Enfin zand erover  en we zien wel hoe het in de toekomst verder gaat.


Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 18:09
Thumbs UpHug
Back to Top
1928ida View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1928ida Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 13:52
ik wil hobbydoos niet in de wielen rijden, maar garnstudio.com heeft ook de wereld aan patronen.

succes.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 15:33
nou je rijdt niemand in de wielen hoor, ik denk dat bijna iedereen ze al kent, ik zelf vind het echt mooie maar o zo vervelende patronen
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 17:56
inderdaad! Elke keer dat ik een patroon maak eindigt in een stoeipartij omdat het zo raar beschreven staat, gelukkig helpen ze me hier altijd weer goed op weg :D
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns