Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bolero patroon?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
olifantje68 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Maart 2014
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer olifantje68 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bolero patroon?
    Posted: 16 Maart 2014 om 09:08
Hoi
Ik ben op zoek naar een bolero patroon uit de Diana editie 26
Heeft iemand dat toevallig?
Alvast erg bedankt
groetjes Annie
Back to Top
olifantje68 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Maart 2014
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer olifantje68 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 09:09
Sorry, verkeerde topic,  mag hier verwijderd worden

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 09:58
Ik heb hier de kleine Diana Haakmode nr 26 voor me liggen. Wat bedoel je met bolero? Ik zie een mouwloos groen kort hesje dat bij een lange rok hoort, een kort vestje met lange mouwen met granny squares, diverse vestjes met korte mouw of mouwloos.

Het is niet echt een verkeerd topic hier. Als je een topic wilt wijzigen, kun je rechts erboven klikken en dan krijg je opties: Verwijderen, Wijzigen of Rapporteren. Je kunt je eigen verhaaltje verwijderen of wijzigen, en dat van een ander rapporteren. Dat gebeurt bijvoorbeeld bij spam.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
olifantje68 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Maart 2014
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer olifantje68 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 10:01
ik bedoel het witte korte vestje, met lange mouwen en de granny's


Back to Top
olifantje68 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Maart 2014
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer olifantje68 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 10:09
Geprobeerd, maar ik krijg hele andere opties Verward
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 10:20
Beige bedoel je toch? Ik ga het scannen. Als jij dan je e-mailadres aan me stuurt in een PM, komt het er aan. Je kunt dat doen door mijn profiel aan te klikken (naam) en dan zie je de woorden stuur een pm.

Hè, wat staan er leuke dingen in voor de zomer! En ik heb al zoveel op de planning staan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 10:24
Als je Post options aanklikt kun je reageren, citeren, wijzigen, verwijderen of rapporteren. Je eigen melding kun je, meen ik, niet rapporteren. En als je mijn naam aanklikt zie je members profile. Als je dat aanklikt, zie je meer informatie over mij en in de rechterkolom hoe je me een mail of pm kunt sturen. De mail gaat via de hobbydoos, dus je moet je emailadres in je bericht zetten, anders krijgt Renske van de hobbydoos het patroon en zij heeft er al genoeg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
olifantje68 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Maart 2014
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer olifantje68 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 10:37
Ik krijg alleen de eerste 3 opties , verder niet
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 10:57
Probeer eens bij mijn antwoord Post options aan te klikken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
olifantje68 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Maart 2014
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer olifantje68 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 11:12
zelfde 3 opties, krijg  ik 
Verward
raar he

en anders moet het maar verwijdert worden door iemand die het wel kan, Glimlach

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 14:09
Je eigen berichten kun je altijd wijzigen of verwijderen, zolang je maar op de post options van je eigen bericht klikt.
Gewoon een beetje oefenen, er kan hier weinig stuk
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 16:57
Het is droge rommel, zou mijn moeder zeggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 17:18
Werk je met de mobiel/tablet of met de computer.

Met de mobiel/tablet kun je kiezen tussen bekijk in mobiel of normaal. .kies je voor mobiel krijg je maar een beperkt aantal opties. Kies je voor normaal, dan krijg en kun je alles.

Ga er dan van uit dat op computer alles ook gewoon werkt.
Maar daar kan ik niet over mee praten hihihi
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns