Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vragen over patroon Poohbeer

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2014 om 20:01
Je kunt die foto's ook aanklikken, dan zijn ze een stuk groter. En dan kun je ze eventueel met "Ctrl" in combinatie met
het "+" teken nog wat verder vergroten. Ik zie wel dat het een best project is.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2014 om 20:07
Klopt, het is een best project.

Wat me wel opvalt is dat er heel wat mensen zijn die het patroon hebben aangevraagd, maar dat er hier op dit forum niet veel valt te vinden over problemen waar men tegenaan loopt.
Ook heb ik niet het idee dat ik hier bij "mijn creaties" veel pooh-beren ben tegengekomen.


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2014 om 21:05
Bij haak maar aan staat iemand die hem gemaakt heeft en het ook beslist niet eenvoudig vond .

Misschien kun je haar om raad vragen .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2014 om 10:06
Originally posted by C4th C4th wrote:

Klopt, het is een best project.

Wat me wel opvalt is dat er heel wat mensen zijn die het patroon hebben aangevraagd, maar dat er hier op dit forum niet veel valt te vinden over problemen waar men tegenaan loopt.
Ook heb ik niet het idee dat ik hier bij "mijn creaties" veel pooh-beren ben tegengekomen.


  Dat is nou precies waarover door veel mensen op dit forum over geklaagd wordt. Er zijn veel hebberds, die patronen willen
hebben. En het liefst meteen binnen 5 minuten en daar hoor je vervolgens weinig van. Soms niet eens dankjewel.
Daarom heb ik jou ook met veel gestuntel en aanmoedigen geprobeerd te ondersteunen. En straks krijg ik als beloning
een foto in mijn creaties op het forum.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2014 om 10:15
Straks??? Niet te optimistisch hoor. Ben er nog wel even mee bezig denk ik (maar heb er ondanks de problemen toch best wel schik in...).

Ik zal vanavond wel even een update'je posten van hoe de benen er nu aanzitten.
Het ziet er wel aardig uit, maar volgens mij volg ik het patroon al niet helemaal meer.
Hou af en toe steken over of kom er tekort.
Heb ook een beetje moeite met :
17) - 4v, ((2v), 18v)x2, (2s) (dit stuk is dan wel duidelijk)
- 1e been: 1v in volgende OS, 1v in st achter het been, 9l, sla 9st over, 1v, sla 14 OS van het been over
Hier geef ik maar gewoon een eigen draai aan.
De 1 vaste in de volgende OS denk ik wel te snappen, maar die 1 vaste in steek achter het been???
Ik doe maar wat en het ziet er wel aardig uit.

Ik heb ook nog een bende patronen op voorraad, waaronder enkelen van dit forum.
Na Pooh-beer pak ik eerst even een iets makkelijker iets op, voordat ik verder ga met één van de vriendjes van Pooh.
Aangezien ik het garen voor Teigetje al in huis heb, vermoed ik dat je over een maand of drie hier nog wel eens een topic tegen zal komen met als titel: "Vragen over patroon Teigetje"
Wink
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2014 om 10:27

En dan zijn wij er ook nog steeds. Ik heb wel al een keer iejoor langs zien komen bij mijn creaties, dus dan is er waarschijnlijk wel

een ervaringsdeskundige in da house.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2014 om 13:36
Ja, maar Iejoor gaat niet als eerste gemaakt worden. Vind het wel één van de leukste Poe-tjes, maar ik kon in de hobbywinkel in ons dorp geen goede kleuren vinden, dus heb ik eerst maar garen gekocht voor Poeh en Teigetje.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2014 om 19:29
Oke, zoals beloofd, hier een kleine voortgangsreportage in foto's:





't Begint dus al wel ergens op te lijken.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2014 om 20:53
Je gaat lekker!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2014 om 21:01
komt wel goed denk ik
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns