Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Welke kant haken?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
LeenFavere View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 April 2014
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LeenFavere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Welke kant haken?
    Posted: 17 April 2014 om 14:20
Ik ben de gier aan het haken uit 'Kleine knuffels haken' van Christel Krukkert.
Nu heb ik al het lijf met een gat in (voor de hals). Voorkant van het gat zijn vasten en de achterkant waren een reeks lossen.
Nu moet ik links van die reeks lossen beginnen. Maar hoe moet ik dat lijfje voor mij houden om te weten welke links ze bedoelen?
Snap er nix van...
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2014 om 15:41
hoi leen,
dit is een forum van mensen die een gezamelijke hobby hebben (handwerk)  en er zit geen hobbydoos weet raad mona, die vragen beantwoordCry
tuurlijk proberen we elkaar te helpen waar mogenlijk en nieuwe ''dozen'' zijn ook altijd welkom. lees aub t stukje van magtelt bij de rubriek even voorstellen.
nou de links waar je duim rechts zit( das flauw ik weet t)
houd t lijfje voorje zo dat je de lossenreeks bij je rechterduim hebt, dan die lossen overslaan en daarna weer gaan haken,dan zou t goed moeten komenLOL
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2014 om 12:59
ik heb het even na gekeken en meer van deze patronen gemaakt. Je moet beginnen met op de bestaande vasten te haken en als laatst op de losse.
Natuurlijk in het rond blijven haken.
Hopelijk is dit duidelijk voor je en anders hoor ik het wel. Succes.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2014 om 13:35
En dan liever een vaag stellen bij vragen. Deze rubriek is voor als je zelf een tip of trucje voor ons hebt.

Het helpt echt als je in de rubriek Even voorstellen rondkijkt, dan begrijp je hoe dit forum werkt. Gewoon even rondkijken helpt ook al.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
LeenFavere View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 April 2014
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LeenFavere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2014 om 13:45
Blijkbaar maakt links of rechts helemaal niets uit.
Zolang ik maar op de vasten begin en eindig op de lossen.
Hoe het ook gedraaid of gekeerd wordt, het blijft gelijk.
Bedankt.
Ik zal zien dat ik volgende keer op de juiste plaats post. Sorry daarvoor.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns