Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kleding veranderen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kleding veranderen
    Posted: 10 Juli 2014 om 23:14
met die hippietas te zien komen er terug 'creaties' naar boven.
Wie heeft er nog kleding of accesoires gemaakt van afgedankte kleding?

van de oude jeansen of velouren broeken maakte ik rokken
en van calsons (leggings) als mijn kinderen ze niet meer wilden dragen, sneed ik de mik (kruis) open en maakte een zoompje, haalde de elastiek uit de broek en naaide de zoom vast en ze hadden een tshirt met lange mouwen met een vhals vooraan en een vnek achteraan
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2014 om 12:01
Een opbergtas van oude zakken van jeans of een tas van de kont en buik met hengsels van de pijpen. Je had ook kielen van boerenzakdoeken. Voor baby en peuter had je er maar twee nodig. Eventueel drie als er mouwen in moesten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2014 om 13:36
Voor de leeshoek op de lagere school mochten we een kussen meenemen, mijn moeder heeft toen een jurkje waar ik uitgegroeid was
dichtgenaaid en dat werd mijn kussen. Ik weet alleen nog dat het blauw wit geruit was.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns