Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Welke steek is dit?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
katieco View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Augustus 2014
Locatie: vichte
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katieco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Welke steek is dit?
    Posted: 23 Augustus 2014 om 15:54
Hallo,

ik ben nog maar pas begonnen met breien, dus ik waag mij nog enkel aan sjaals :).
Nu heb ik een sjaal gezien in de winkel die ik wel mooi vind, maar ik weet de steek niet...
Kunnen jullie mij helpen?

http://www.twin-set.it/fra/product/ah14/twin-set/accessoires/PFA4AP/%C3%A9charpe-%C3%A0-pompons

http://www.twin-set.it/fra/product/ah14/twin-set/accessoires/PFA4AP/%C3%A9charpe-%C3%A0-pompons

Dit is de link naar de sjaal (in twee verschillende kleuren)

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Katrien
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 16:05
watte 91,5 euro voor een sjaal? Laat het dan maar een geheime steek zijn want volgens mij is dat gewoon ribbelsteek, dus altijd rechts breien, en anders trekt hij er toch heel hard op.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 16:06
Zal wel heeeeeeeele duuuuuuuure wol zijn. Wink
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 16:19
ik denk heel ouououde wol want vroeger had je alleen van die neutrale kleuren en die zijn nu weer moeilijker te vinden
Back to Top
katieco View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Augustus 2014
Locatie: vichte
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katieco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 16:23
Heel erg bedankt vr de snelle antwoorden!
Ik zal het eens uitproberen!

Maakt het een groot verschil met welke naalden je breit?
Ik heb nl wol waar staat naald 8, maar mijn naalden die ik heb zijn 6,5...
Kan ik deze gebruiken?
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 16:26
ja maar het word wat strak ik zou even naar de zeeman of de wibra gaan en daar voor nog geen
2 euro heb je naald 8 en daar hebben ze naalden tot nummer 10
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 16:27
da gaat gaan maar da gaat stroever gaan en je gaat meer wol nodig hebben? ik zou rap op de fiets springen en naar de zeeman rijden om daar vlug een nummerke 8 te gaan halen. (morgen kan het niet want dan is het zondag)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2014 om 16:29
je ziet eensgezindheid in dit topic
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns