Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wolvoorraad

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 10:40
weet je wat is graag zou willen
ik zou graag eens willen kijken in de voorraad van een ander
heerlijk lijkt me dat
echt zo van o ik ben niet de enige die zo gek is
mijn dochter dankt namelijk dat ik de enige ben die zoveel
op zolder en in een kamertje heb liggen

groet nia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 12:00
De dames, die op de hobbydoosdag zijn geweest, kunnen getuigen, dat ik niet een klein beetje wol op zolder heb staan. Inmiddels is er nog heel wat bij gekomen. Ik zal kijken of mijn man een foto kan maken. Niet luisteren naar dochters die zelf niet breien of haken, ik heb jaren geleden onder druk van de mijne alle Hemabreiboeken weggegeven. Ik heb ze later gelukkig allemaal op Marktplaats weer gekocht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 16:23
Volgens mij loop ik een hoop achter en heb ik nog zat te kopen.
Heb wel 3 zeeman tasjes en 2 wibra tasjes me wol liggen.
En euh..... Dat was het.
Ben mijn man al een tijdje aan het overhalen om onze kleding/computer kamer te verbouwen. Althans... Boven de computertafel heb ik nog een hele muur vrij. En wil daar graag planken hebben waar boxen op kunnen. Zodat ik kan uitbreiden hihihi. Maar... Betrek zijn modelbouw erbij, want daar heeft hij nog niet echt een stekkie voor en ligt dus her en der verspreid door huis.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 19:26
Oei, Ien, ooit klaagde mijn man, dat hij geen eigen stek had en ik stelde mijn halve hobbykamer ter beschikking, in theorie dan, in de praktijk werd het een warzone, overal tanks, al of niet in aanbouw.
En een kast vol strips. In de schoolvakanties moest de naaimachine in de hoek staan voor een stuk of 5 computers, omdat mijn zoon dan een spel kon spelen met een netwerkje. "Ik had zo'n lekker grote hobbytafel".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2014 om 19:36
Mijn man heeft gelukkig al zijn eigen stek qua computerhoek boven op zolder. Alleen geen grote computer tafel dus kan daar kan hij geen modelbouw doen. Gaat er meer om dat hij een hoekje heeft voor als het geverfd is dat het kan drogen.
Nu staat het soms op de eettafel. En dat... Vind ik tien maal niks
Dus dan liever een plekje boven regelen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 09:17
De computer staat in een hoekje van de huiskamer bij het raam. Toen hij daar de hele dag op zat, vond ik het te ongezelig en dat gesleep met koffie en boterhammen de trap op beviel me ook niet. Inmiddels staat er een vitrine en er hangen wat planken, dus de warzone is nu in de huiskamer: soldatenpoppen, Star Wars poppen en tanks al of niet in Tamiya doos. In een andere hoek is de handwerkzone: minstens drie tassen met garens, haak- en breipennen, schaar, naalden en een boekenstandaard met een breiboekje aan mijn stoel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 10:15
Heerlijk toch,dat wij dat elkaar gunnen,ieder zijn eigen hobby en zijn eigen plekje.Ik prijs mij gelukkig met een ruim huis voor ons tweetjes,met ieder onze eigen hobbykamer,manlief zijn(ook )modelspoor) en ik mijn eigen kamer(was vroeger de slagerswinkel).maar haken en breien doe wel gezellig in de woonkamer.man achet(voor de pc) verzamelt ook nog munten.Ik zie dan ook helemaal niet op tegen de periode dat wij niet meer hoeven te werken(duurt nog wel 7jaar),Hobby's genoeg
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 10:49
Wij hebben een grote schuur - daar worden de 2-wielers onderhouden. Als het eten staat af te koelen bel ik even (vooral fijn in de winterdag).
Nu maar hopen dat hij binnenkort even naar de ketting van mijn 2-wieler kijkt, dat is ten slotte het belangrijkste vervoermiddel in dit
huishouden !!! Geen fiets, geen boodschappen.
Ik ga die anderhalve kilometer echt niet met de auto naar het dorp waar je je kont niet keren kunt met dat ding. En tis geen hummer.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 10:59
tractor?
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 11:02
fiets denk ik

nia
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 11:57
Originally posted by engeline engeline wrote:

tractor?
Voorzichtig, dat is een gevaarlijke uitspraak. Hubby zou best wel een tractor willen. Maar ik vind dat hij
dan eerst maar eens 4 bunder grond moet aanschaffen - hahaha.
Ik heb een fiets met mega fietstassen en we hebben een stationwagen, maar dit dorp waar ik woon is gewoon onhandig ingericht.
Met de fiets kun je veel beter uit de voeten (wielen). Effe hierheen, daar doorsteken, effe daarheen, daar doosteken en dan
zo of zo of zo naar huis kachelen. Parkeren, hup standaard uit - klaar, dat lukt met de auto niet.
En van fietsen schijn je mooie benen te krijgen . . . Wink
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 12:32
hahahahahaha
hihihihihihi
ik lig helemaal in een deuk
hubby leest toch niet mee op dit forum of wel?
anders moeten we geheim taal gaan schrijven

groet van nia
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 12:49
de mijne wilt ook heel graag een tractor(tje) ja maar ik moet de mest wegbrengen?? achter zijn auto zit een trekhaak en de biologische boer zit ongeveer 50 meter verder....dus geen tractor haha
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 14:18
van fietsen mooie benen?
o is dat hetLOL fiets me al jaaaaaaaaaren te pletter, we doen t zonder auto of tractor. hier is de huiskamer ook ''verdeeld'' breien, haken, wol en andere crea zooi voor, pc s, laptops en ander ongeregeld/ontregeld met een stekkr in de gang , in de keuken en in de huiskamer achter
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 14:21
das druk!!! maar wel gezellig.alleen lastig als je met een patroon bezig bent waar telkens bij moet tellen.....
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 15:48
Zelf vraag ik me weleens af waarom we een woonkamer hebben, we zijn daar amper. Want we hebben geen tv en ook de computer
staat er niet. Ik ontbijt er, ik strijk er, maar meestal zit ik bij mijn putertje in de buurt Embarrassed.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 16:56
geen tv?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 19:13
Originally posted by engeline engeline wrote:

geen tv?
Je gelooft je ogen niet, dat is het vast LOL Maar ik kan je enigszins gerust stellen - als je echt wilt
(en dat wil ik niet eens vaak) dan kun je alle normale zenders gewoon via internet bekijken. En wanneer doe ik dat ?
Zelden - ik zal vast wel wat missen, maar momenteel weet ik niet wat Wink
Moet ik een nieuw topic beginnen, zodat jullie me kunnen vertellen wat ik allemaal mis ? LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns