Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

heksenwinkel

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
anneliesvd View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2014
Locatie: kalken
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anneliesvd Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: heksenwinkel
    Posted: 17 September 2014 om 09:23
Hallo, 

Ik ben begeleidster van een kinderopvang en wij zijn volop in de voorbereiding van de herfstvakantie
dit jaar zou ons thema heksenwinkel zijn waar de kinderen aantal dingen kunnen kopen.
ik had gedacht aan een klein heksenpopje of een heksenhoed heeft er iemand een idee waar ik een lieve heks of toffe hoed zou kunnen vinden? 

alvast bedankt
annelies
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 09:29
Googel is je beste vriend. Ik heb die ooit zien langs flitsen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 09:30
Heb je al op google gekeken met trefwoord halloween patterns? Je kunt het zoeken nog uitbreiden met knitting, crochet of sewing.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 09:36
Ik meen mij nu te herinneren dat Drops verleden jaar een aparte reeks voor haloween heeft gehad.
En daar ik nieuwsgierig ben vind ik dit een goede reden om de huishouding even te laten voor wat ze is!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 09:39
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
anneliesvd View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2014
Locatie: kalken
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anneliesvd Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 10:09
heb  google al eens ingetikt waar ik al spoken graf enzo gevonden maar enkel een heks voor deurstop ik zal eens proberen met die andere termen ook dat zou misschien meer kunnen opleveren 

alvast bedankt 

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 10:31
Als je bij drops zoekt op feestdagen, dan krijg je van alles - b.v. kerstballen in de vorm van een pumpkin/spook/enz., een spinnenweb onderzetter - ga maar even kijken
Een heks en een spook boekenlegger
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 10:58
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 10:59
of kijk even bij crochet witch?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 11:04
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
anneliesvd View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2014
Locatie: kalken
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer anneliesvd Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 22:32
heb een hele leuke heks gevonden dankzij jullie 
deze zal het worden zal verschillende keren worden gemaakt dus de komende dagen zal ik weten wat te doen :)
http://www.annoocrochet.com/2014/08/clementine-friendly-witch-doll-free.html

nogmaals bedankt voor de tips
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 22:56
Inderdaad een leuke heks. Dank je wel voor het doorgeven van de link. Zo gaat het iets gemakkelijker voor de liefhebbers.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2014 om 23:10
Ik heb die drops spin eens gemaakt met een restje zwart harig gaten en wat fluorescerende kraaltjes, en vond het effect best aardig voor Halloween.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2014 om 13:07
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Inderdaad een leuke heks. Dank je wel voor het doorgeven van de link. Zo gaat het iets gemakkelijker voor de liefhebbers.
Tsjee wat een mooie uitleg, zoveel foto's heb ik nog niet vaak bij een uitleg gezien.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns