Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Barbie patronen voor de liefhebbers

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Barbie patronen voor de liefhebbers
    Posted: 23 September 2014 om 21:08
Ik heb van een Amerikaanse site, leuke Barbie patronen gedown load.
zelf heb ik niets met Barbie. maar ik weet dat er genoeg doosjes zijn die dat wel hebben.
wil je ze hebben stuur mij dan even een mail
oant Sjen
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 09:07
Hallo Bloem.
Mijn kleindochters zijn ook te groot geworden voor de barbies. Wel tof van je dat je zo aan andere mensen denkt.
Back to Top
jantsje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jantsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 09:14
Back to Top
jantsje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 32
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jantsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 09:17
Hoi Bloem,

Zou heel graag de patronen willen hebben, heb kleindochters die ik een groot plezier er mee zou doen.
Tige tank!
Jannie
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 09:31
Ria en Jantsje ze zijn onderweg
oant Sjen
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2014 om 20:04
Heel graag zou ik de patroontjes willen hebben, alvast bedankt en groetjes Loes
groetjes Loes
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2014 om 17:39
Ik stel mij ook graag kandidaat :)
Grx
Back to Top
Lianico View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2014
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lianico Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 22:24
Hai die patronen wil ik ook wel zijn het haakpatronen dan heel graag groetjes lis
Back to Top
Lianico View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2014
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lianico Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2014 om 22:25
Verkeerd getypt moet groetjes lia zijn
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2014 om 09:04
Hoi Bloem wat lief van je!
Mag ik ze ook ontvangen?
december2011

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2014 om 10:11
Stramien ze zijn onderweg.
Lianico. die van jou niet. Ik zie dat je dit forum niet veel bezoekt.
anders had je kunnen weten dat ik een E-mail adres nodig heb om een patroon te kunnen sturen.
oant Sjen
Back to Top
Lianico View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2014
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lianico Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2014 om 11:01
Oké jammer
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2014 om 12:02
In de rubriek Even voorstellen staat een topic WELKOM. Als je dat doorleest, zie je hoe je aan patronen komt. Hoe je iemand een PM met je emailadres kunt sturen. Als het zwaar geheim is, ja, dan heb je pech gehad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lajatife View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Oktober 2014
Locatie: overloon
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lajatife Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 10:06
Hallo Bloem,

Ik heb 3 kleindochters die bij ons met de barbies spelen, zou ik van je patronen mogen hebben.

Groetjes Lajatife
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 12:53
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

In de rubriek Even voorstellen staat een topic WELKOM. Als je dat doorleest, zie je hoe je aan patronen komt. Hoe je iemand een PM met je emailadres kunt sturen. Als het zwaar geheim is, ja, dan heb je pech gehad.


Ik wil de patronen best naar iedereen sturen. maar hoe ???
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 16:57
Je zou de patronen b.v. op kunnen slaan bij mijnbestand.nl en dan de link naar het bestand in dit topic plakken, dan  kan iedere
gegadigde het lekker zelf op gaan halen zolang jij de bestanden daar laat staan.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2014 om 17:05
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Je zou de patronen b.v. op kunnen slaan bij mijnbestand.nl en dan de link naar het bestand in dit topic plakken, dan  kan iedere
gegadigde het lekker zelf op gaan halen zolang jij de bestanden daar laat staan.


daar heb ik geen zin in. Ik ben wel verbaast dat men een patroon graag wil hebben, maar niet bedenkt dat daar een e-mail adres voor nodig is.   
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2014 om 12:51
Originally posted by bloem bloem wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Je zou de patronen b.v. op kunnen slaan bij mijnbestand.nl en dan de link naar het bestand in dit topic plakken, dan  kan iedere
gegadigde het lekker zelf op gaan halen zolang jij de bestanden daar laat staan.


daar heb ik geen zin in. Ik ben wel verbaast dat men een patroon graag wil hebben, maar niet bedenkt dat daar een e-mail adres voor nodig is.   
  O nee ik dacht dat je dat weten wilde, maar ik had het verkeerd begrepen. Je had liefhebbers zonder e-mailadres denk ik nu, ik heb ook een profiel
zonder adres, maar poppen zijn nooit mijn ding geweest.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns