Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

een gratis app voor de i- pad

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: een gratis app voor de i- pad
    Posted: 25 September 2014 om 00:46


ziet er interessant uit voor degene die met een i-pad werken :
een haakdagboek

http://www.allesoverhaken.nl/haakdagboek.html
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 12:03
Wat leuk Bep...maar ik ben bang dat er bij mij alleen maar to-do dingen in komen te staan....;-) op die site staan ook leuke gratis patronen waaronder een schattig vingerpopzwartepietje of mag dat niet meer denk je...je kunt 'm ook van beige katoen maken dan is het minder racistisch...ooooooooooh, waarin een klein land groot kan zijn hè..grote problemen maken om een prachtig feest. . . . doei, ben reageer niet veel maar lees graag mee...volgende week a.d. haak voor de Pink Ribbonmaand, yessssssssssssssssssssss
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 12:06
ik denk dat het woord vingerpopzwartepietje nu al door Obama is opgemerkt. de combinatie van vinger en zwartepietje alleen al
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 12:21
Ooooh Bep,wat ben je toch een maf mens, heeeeerlijk....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2014
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 132
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 16:12
Lijkt me een leuke app!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 17:01
Ziet er leuk, fris en fruitig uit maar kheb .m meteen verwijderd, die takke reklame.s altijd....excusez le mot en ik weet dat voor niets de zon opgaat maar toch....toch leuk om ff te zien Beppie !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2014 om 17:09
ja, ik heb geen ipad of iPod of tablet of zo.
ik heb een gewone gsm waar je kunt mee bellen en een bericht sturen en ontvangen en that's it. (zelfs geen radio of fototoestel erop) en een gewone laptop die een beetje traag is, maar dat geeft ook niet want dan kan ik het volgen en heb ik tijd genoeg om mij goed te zetten.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 13:01
Originally posted by bep bep wrote:

ik denk dat het woord vingerpopzwartepietje nu al door Obama is opgemerkt. de combinatie van vinger en zwartepietje alleen al


lap 'k heb het al aan mijnen tutter. zit Obama in india of pakistan?
juist telefoon van ginderachter ergens . 'hi i'm the speaker of (en dan hebbek het ni verstaan). I have a telphonecall for you is it alright for you?'

ik heb beleefd nee dank u gezegd en de hoorn ingekwakt. Ik denk dat zijn spieker nu toch wel doof is. Ben benieuwd of er nog mensen zijn die zo van die telefoontjes krijgen?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns