Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lookalikeofficialstreepjesdekenmaareenjaartjelater

 Reageer Reageer Pagina  <1 456
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2015 om 08:47
Ik ben helemaal vergeten week 8 officieel in te starten. Niemand heeft iets aangegeven, allemaal met de bol in de lente?

Jullie gaan gewoon lekker door allemaal

Hier is de link naar week 8: KLIK~!
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2015 om 11:44
Snap het niet ,wij hebben toch geen hoek???? of zit ik verkeerd Dead
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2015 om 11:52
je hebt gelijk hoor pareltje. Jips heeft week 8 doorgestuurd van 2015


http://terraysleven.blogspot.nl/2014/02/crochet-along-week-8.html


Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2015 om 12:03
ben ik toch nog niet aant gek worden LOLbedankt bep
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2015 om 15:49
sjaans dat er nog een rand rond de deken gaat gehaakt worden. Heb ik daarjuist een stommiteit gedaan zeg. Ik pak dus alles op en wil verder werken en dacht : waar is mijn lus? Niet te vinden. Dus heb ik de laatste draad maar losgemaakt en dacht nog, amai dat is eigenaardig en begon toch los te maken. Na uiteindelijk die eerste steek losgemaakt te hebben was de volgende hetzelfde. Blijkt nu dat ik de opzetlossen was aan het losmaken (ik maak die altijd zo zodat de onderkant ook een vtjesrij is) Ja en probeer dat dan maar terug in orde te krijgen. Dus met naald en draad proberen het terug vast te krijgen want alles terug aftrekken daar begin ik niet aan.
Aan de andere kant dan gekeken en kijk daar was een losse lus.
Zo gefixeerd om verder te doen dat ik gewoon niet heb gekeken hoe ik de deken vast had. Hopelijk gebeurt dit geen tweede keer.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2015 om 19:09
Sorry dames dat ik de verkeerde link heb neergezet
Het was inderdaad de deken van 2015

Hier staat het goede patroon: KLIK~!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2015 om 19:21
is u al lang vergeven hoor.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2015 om 08:46
Is wel grappig Jips ,je hebt het zo druk en dan gaat er wel iets fout,ik heb nu de stite gevonden van het deken en zal daar eens kijken ,Hug
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 08:35
Dames, ik geef de aftrap voor week 9!

Hoe gaat het met iedereen en de deken? Nog fanatiek?
Ik doe die van 2015 ook en ben met beide tegelijk bezig. Ik moet die van 2015 wel helemaal bijhaken, omdat ik pas later besloot deze ook te gaan maken.

Ben benieuwd!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2015 om 18:02
Ik ben 'afgehaakt' . Vind het toch niet ideaal om een hele deken aan een stuk te haken. Ben toch meer van de squares. Maar ik wens jullie allen super veel succes en ben zeer benieuwd naar het resultaat!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 08:41
aan welke week zitten we nu? want ik moet nog wat inhalen, zodat ik niet te ver vooruit loop.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 09:22
Volgende keer een lange lus trekken en daar een strikje met etiketje "lus" in maken, Bep, dan vind je hem meteen. En aan de andere kant een etiketje öpzetrand".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 10:51
das nog gin slecht idee. Volgende keer toch de opzetrand markeren met iets zodat ik weet dat ik daar met mijn p*ten moet afblijven.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 11:37
ik ben mijnen tel kwijt wat weken betreft.
'k heb wel een serieuze inhaalbeweging gedaan.
Op 4 dagen tijd 25 weken gehaakt.
Nog 4 te gaan en dan de rand, maar eerst kijken of het lang genoeg is geworden.

Maar ik weet nu al dat dit de eerste en tevens de laatste cal is die ik gedaan heb en iets dat ik helemaal volgens aangegeven patroon heb gemaakt.

Wat ik ambetant vind aan zo'n cal is, die laatste paar woorden, wissel van kleur, 3 losse.
Ik wil weten wat er dan gaat komen vooraleer ik van kleur wissel.
vb. een gewone rij stokskes doe ik in lichtblauw. Nu is het gemakkelijk omdat ik dan ineens de volgende week bekijk en weet met welke kleur ik moet beginnen, maar als je echt op het moment zelf meedoet dan gaat er bij mij veel gevloek aan te pas komen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 15:56
Ik begin er maar niet aan, heb al genoeg moeite om mezelf elke dag aan de sokken voor mijn schone zus te zetten omdat ik twijfel over de kleur Wacko
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 20:23
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik begin er maar niet aan, heb al genoeg moeite om mezelf elke dag aan de sokken voor mijn schone zus te zetten omdat ik twijfel over de kleur Wacko

Dat komt nu goed uit: vooral sokkenwol heb je in veelkleurig garen, zodat je niet hoeft te kiezen!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2015 om 10:06
Mij mag je ook al schrappen want ZE IS AF
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2015 om 21:18
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Augustus 2011
Locatie: Alblasserwaard
Status: Offline
Points: 336
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2015 om 16:07
En mijn deken is ook al een poosje af, dus weer iemand om te schrappen van de lijst.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 456

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.452 seconden.
Lang Yarns