Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

1 bolletje te kort

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ludy View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Januari 2015
Locatie: Noord Brabant
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ludy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 1 bolletje te kort
    Posted: 27 Januari 2015 om 17:47
Hoi,

Ik kom 1 bolletje garen te kort. Wie heeft er nog een bolletje Fenna wol liggen van de kleur:85811? Dan kan ik mijn sjaal afmaken.

Alvast bedankt!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 18:50
vorige week net al mijn bollen terug gebracht naar de wibra :(
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 19:15
Wibra had beloofd om in januari Fenna in het assortiment op te nemen. Je zou ze kunnen mailen of dat al gebeurd is of nog gaat gebeuren. We zijn hier allemaal bezeten van Fenna en ik heb er nog niets over gehoord. Ik ben met mijn laatste twee 85801 een sjaal aan het knoken en dan heb ik niets meer. Ik bedoel geen Fenna meer, ik vergeet de 12 boxen Zeeman, Wibra, Action en andere wol op zolder
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 20:50
Las vorige week of zo hier op het forum dat iemand een mail had gestuurd naar Wibra. Reactie was dat het vanaf maart in het assortiment zou komen als ik me niet vergis. Heb nu niet veel tijd dus nog niet gezocht op het onderwerp, maar verwacht dat het zo terug te vinden moet zijn.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 20:54
Hier kun je het vinden
http://forum.hobbydoos.nl/regenboog-fenna_topic41199_post630057.html?KW=fenna+mail#630057

Doe het vanaf mijn tablet dus kan er geen aanklikbare link van maken
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 22:18
Dus je kunt niet alleen bij Appie Heijn hamsteren blijkbaar Magteld ?! Hoe duur waren die bollen trouwens, ik zie ze op MP nog steeds te koop...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2015 om 20:50
Ik heb vanochtend gebeld met het hoofdkantoor.De container wordt eind van deze week verwacht,volgende week en de week erop zou het weer in de winkels liggen(voor heel eventjes dan) Het zouden herfstkleuren zijn,Dus denk ik dan dezelfde die we al kennen.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2015 om 20:59
Grappig, ik kreeg per mail het bericht dat het eind februari/begin maart wordt... Fijn dat ze zo lekker communiceren.
Kun je even doorgeven welke kleur dat nummer is?
Als het de zwart/grijze is, dan heb ik nog wel een bolletje. Idem als het de bruin, oranje, blauw, roze is.
Een halve bol papegaai heb ik ook nog wel.

De paars/bruin/wit-achtige is eergisteren compleet opgegaan en van de nog niet genoemde kleur heb ik nog wel bollen, maar die heb ik al gereserveerd voor een project.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2015 om 09:49
Het was € 1,79, ik ben benieuwd wat de prijs nu zal zijn. Ik zag gisteren een Fenna trui, wat is het toch mooi. Ze schuiven de datum wel lekker voor zich uit, zou het zo moeilijk te produceren zijn?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2015 om 10:09
ik heb net met de Wibra Nijmegen gebeld en alvast gevraagd of ze wat apart willen houden als het volgende week of de weer erna binnenkomt.

Veel dames van het breicafe ,zijn sinds ze mijn Fenna hebben gezien,ook helemaal fan.

Ze willen ook!!!!!!! Ze gaan een hele doos voor mij apart zetten.Ben benieuwd!!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2015 om 18:35
Vanmiddag nog gevraagd in Middelburg. Daar hadden ze geen enkel idee of het nog kwam en zo ja wanneer dan. Maar het bezoek was niet voor niets hoor. 12 bollen Saskia gescoord voor de lookalikeofficialstreepjesdekenmaareenjaartjelater Wink
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns