Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Arme kat

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 10:09
Ooo die is ook mooi en zo lekker warm onder die sjaal
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 14:57
Kunnen we niet een apart topic starten voor onze verwende medebewoners LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 20:39
Ja hoor, hoe wil je het noemen? Huisdier, Lievelingen, Verwende mormeltjes?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 23:25
Wij noemen ze; de directie
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 12:25
Vanmorgen wisten we zeker dat Midnight binnen was, maar nergens te vinden. Tot ik de zolder opkwam, ik had wollen dekens van de motor afgehaald, gewassen en op zolder gelegd om op te ruimen. Nou, laat dat opruimen maar zitten, hij lag daar als prins op de erwt op de stapel.

Dus ik heb weer een zolderkat!! Dat heb ik zo gemist sinds Ziggy's verscheiden. Ik kwam zo ongeveer dansend en zingend de trap af. Het streek zo heerlijk met gezelschap. Al hield Ziggy niet van Rock'nRoll, dat maakte niet uit, ik kletste hem de oren van het hoofd en dat mocht wel. Dan zat hij me aan te kijken en soms te knipperen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 15:35
Haha .. En ik tik net op het ""donzige directie,topic dat onze Bjoet blij is dat ze weer van de zolder kan nu overdaglogeerhond weer naar huis is ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 09:27
Geeft ze dan alle meubels een kopje om haar luchtje weer aan te brengen? Of snuffelt ze overal?

Vanmorgen ontwaakte ik met Archie bij mijn knieƫn en Obi hard spinnend op mijn kussen. Zodra Ton opstond racete Archie naar beneden om post te vatten bij zijn etensbak. En toen ging Obi uitvoerig zijn plekje besnuffelen. Ik vroeg "Nou, kun je ruiken wie daar gelegen heeft, Oentje?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns