Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

winnie de pooh en vriendjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
TanjavandeVen View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 April 2015
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TanjavandeVen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: winnie de pooh en vriendjes
    Posted: 03 April 2015 om 13:35
Hoi, ik heb heel internet afgezocht maar heeft iemand de patronen voor winnie de pooh en zijn vriendjes misschien voor me? Zou er zeer blij mee zijn..
Groetjes Tanja
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 15:48

Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een
goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.


Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel.
Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij
Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere
hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel
bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken.
Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.


Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook
in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftewel panel, dus een groep deskundigen
die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis
patronen. Kijk ook even in de reacties van anderen in het topic of daar al een antwoord staat.


Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je
aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal
zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.


Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken,
je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Je kunt je eigen reacties wijzigen
door rechtsboven Post options aan te klikken en dan wijzig bericht.Overigens zou het erg leuk zijn, als je in
je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.


Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.
 

 

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 15:50
Je schrijft er niet bij of je ze wilt haken / breien of naaien . . .
Winnie en aanverwanten hangen hier wel ergens rond, probeer ze even te zoeken met de zoekfunctie, eventueel de geadvanceerde
want de snelle zoek kijkt alleen in berichten van de laatste 6 maanden.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 16:50
https://www.etsy.com/search?q=winnie+the+pooh+crochet+pattern

en als je winnie the pooh crochet pattern goegelt kom je er ook tegen.
Back to Top
TanjavandeVen View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 April 2015
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TanjavandeVen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 17:06
hoi, daar heb ik de afgelopen week vaak opnieuw gezocht, via de zoekfunctie maar ik krijg t niet gevonden... ik wil ze kunnen haken...
groetjes
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 17:10
misschien teigetje, knorretje, iejoor en de andere namen elke keer invullen bij geadvanceerd zoeken en dan de datum in any date veranderen, zoals lw al aangaf.
Back to Top
TanjavandeVen View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 April 2015
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TanjavandeVen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 18:47
Ik ga het proberen, dankjewel
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 19:20
Haakversies zijn er op de doos, want Ct4h (?) C4th (?) had er heel veel problemen mee, even zoeken dan moet je ze hier kunnen vinden.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 19:29
C4th want ik lees het altijd als kat
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 19:47
En dat doe je goed bep...
Die Nicknaam stamt af van de afkorting van Catherine. Aangezien Cath op verschillende sites al bestond, ben ik maar gegaan voor de versie C4th, omdat de 4 wel wat wegheeft van een hoofdletter A.

Tanja, stuur me maar even een PB met je mailadres, dan zal ik de patronen er wel even bijzoeken voor je.
Eén waarschuwing heb ik alvast voor je: In de Nederlandstalige patronen zitten nogal wat fouten. Ik zal de engelse versie er ook bij sturen. Mocht je dan een keer een pen hebben waar je niet uitkomt, vergelijk dan het NL patroon met het engelse.
Back to Top
TanjavandeVen View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 April 2015
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TanjavandeVen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2015 om 19:56
dankjulliewel!!! Smile
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2015 om 22:54
Graag gedaan
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns