Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ik heb zin om iets grelligs te vertellen

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2015 om 10:39
Koffiebuikje bedankt voor de tip .

Maar daar zit nu juist het probleem .Omdat ze toen er een peutertje rond ging kruipen ze de halsband niet meer wilde gebruiken .
Ze is toen overgestapt op knoflook . Daar hadden ze bij thuiskomst niet zulke prettige ervaringen mee . Ik zal het jullie besparen .
Vandaar dat ze nu naar de dierenarts is gegaan en daar kreeg ze deze druppels mee.
Ik ben naar dezelfde dierenarts gegaan en ze gaf toe dat het zou kunnen Eigenlijk zou de fabrikant hiervan op de hoogte gebracht moeten worden .
Ik heb er wel foto's van gemaakt . Ik zal straks nog wat foto's maken om het genezingsproces te kunnen volgen
Het gaat gelukkig stukken beter maar er staat toch wel 6 weken voor ,voor dat de kap in ieder geval 's nachts af mag .

Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2015 om 19:33
@Janne Marie: Klopt, vorig jaar heb ik al een maand aan de doxycycline tabletten gezeten, maar die hebben niet alles weggehaald en aangezien de teller van dit jaar alweer op de 19 stond (staat)...