Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

rits in gebreide vest zetten

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Snowyke View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 November 2014
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Snowyke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: rits in gebreide vest zetten
    Posted: 06 Juli 2015 om 10:12
Hallo,

Vaak vind ik op YouTube wel een filmpje met hoe ik de één of andere steek moet doen.

Maar nu zou ik graag een vest breien met een rits. Hoe zet ik de rits erin? Ik heb dit nog nooit gedaan en vind ook niet direct een filmpje ervan.

Kan iemand me helpen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 11:20
met engelse zoektermen moet je zoeken dan vind je er veel. o.a. dit


https://www.youtube.com/watch?v=RnNFOQucals
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 11:24
gewoon met een stopnaald werkt prima
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 11:28
Ik moet toegeven ik ben daar geen held in, gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder en zij heeft me uit de brand geholpen. De rits moest
natuurlijk wel in een trui voor haar lieve zoontje Big smile
Back to Top
Snowyke View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 November 2014
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Snowyke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 12:16
Hey Bep,
Dat filmpje op YouTube had ik ook al gevonden, maar ik begrijp niet waarom ze eerste de roze draad vastmaakt aan de rits.
Hoe is het dan verder de bedoeling om de trui eraan te krijgen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 12:35
ik heb zo maar het eerste beste filmpje genomen. Met die roze draad maakt zij steken op de rits en zo kan zij die vastmazen aan de hopelijk ook roze vest.
Naast dit filmpje staan er nog verschillende, met de hand in naaien, met de naaimachine
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 12:41
Mijn schoonmoeder deed het heel secuur met de hand, ze vond het zonde om het met de naaimachine te doen. Eerst rijgen zodat je goed
kon zien of het goed was en daarna voor het echie vastnaaien.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2015 om 17:49
Rijgen met naaigaren in de kleur van het breisel lijkt me het beste.

En wil je voortaan je vragen stellen in de Rubriek Vragen? Tips en trucs is bedoeld voor mensen die ons een tip of truc willen geven/leren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Snowyke View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 November 2014
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Snowyke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2015 om 10:21
Oh, mijn excuses. Ik had er niet bij stilgestaan.
Mijn excuses!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns