Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hulp bij achterpand gehaakt giletje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sylvia70 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 Juli 2015
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sylvia70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hulp bij achterpand gehaakt giletje
    Posted: 14 Juli 2015 om 22:46
Hoi, ik ben op vakantie in Zweden en had bedacht dat dat een mooie gelegenheid was om een nieuw haakproject te starten. Ik heb van thuis wil en een patroon van Drops voor een giletje meegenomen. Ik ben begonnen met het linkerschouderdeeltje en na toer drie staat : laat het werk rusten en haal de rechterschouder voor het achterpand op dezelfde manier.... Ik kom er niet uit: hoe moet ik het laten rusten en het andere schouders tuk starten? Doe de draad af te knippen, door een andere bol te gebruiken? De delen worden later weer samen genomen met de hals er tussen (bij toer vier moet ik aan het einde van de toer op het rechterpand 35 lossen haken en dan 1stok in iedere stok op het linkerachterpand).....ik hoop dat iemand me verder kan helpen zodat ik weer verder kan halen in mijn vakantie-avonden. Alvast bedankt!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2015 om 23:30
Ik denk dat ze bedoelen dat je vakantie moet nemen en rusten.
Nee. Het beste is dat je dat linkerschouderdeeltje afkant (dus een losse haken , draad afknippen en doortrekken. Dan kan je aan het rechterschouderstuk beginnen want daar moet je nadien toch mee verder en 35 lossen bij 'opzetten' en verder haken over het linkerstuk

Kan je het dropsnummer misschien ook vermelden dan kunnen we het patroon erbij zoeken.
Back to Top
Sylvia70 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 14 Juli 2015
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sylvia70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2015 om 17:47
Dank je wel! Ik sta nu bij de receptie op de camping want alleen dat heb ik WiFi. Weet het Drops nummer niet hit mijn hoofd. Ik snap nu hoe ik verder niet. Als ik ergens ben met betere WiFi of als ik weer thuis ben vertel ik met over mezelf en laat ik mijn vorderingen zien. Groetjes!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2015 om 08:41
En dan de vraag stellen bij Vragen s.v.p.

Heb je zelf een tip of truc voor ons, dan kun je die in deze rubriek neerzetten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.559 seconden.
Lang Yarns