Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Windows 10

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 13:19
Het heeft een avond, nacht en ochtend geduurd, maar Windows 10 is geïnstalleerd. Hè hè, nu nog uitzoeken wat ik kwijt ben en wat er teruggevonden kan worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 15:01
uw wachtwoord? Hier is er eentje, heb ik hier gevonden en het is niet het mijne ********
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2015 om 08:33
Ik heb me opgegeven voor een overstap cursus Windows 10 bij seniorweb. Dus nu ben ik officieel een senior. Ik had al een boek gekocht, maar ik heb wat extra ondersteuning nodig en liever niet van een ongeduldig familielid. Inmiddels heb ik wel de Microsoft Solitaire Collection gevonden, ik kan weer kaarten als ik me eventjes verveel tussen twee bezoekjes aan hobbydoos.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2015 om 09:09
mijn wederhelft had van het weekend ook windows 10 gedownload. Het was er rapper terug af dan dat het erop stond omdat verschillende applicaties nog niet functioneerden onder 10.

Ik durf te verwedden dat het ongeduldig familielid van het mannelijk geslacht is. Heb er hier ook zo. Dan vraagt ge iets en dan leggen zij het uit met sneltoetsen en dan zit ik een half uur te zoeken naar een toets en dan moet ik besluiten dat die niet op mijn toetsenbord staat.
Ik gebruik voor alles mijn muis. Die maakt zo'n zacht klikgeluid en klikt als de beste.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2015 om 10:22
bij mij werkt alles perfect. Ik most er wel even aan wennen.
oant Sjen
Back to Top
HakenAllerleiCuracao View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2013
Locatie: Curacao
Status: Offline
Points: 542
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HakenAllerleiCuracao Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2015 om 14:00
Ik heb windows 10 er heel even op gehad. Vond het wel fijn werken maar omdat verschillende gratis programma's die ik gebruik niet samen met 10 werken ben ik weer snel teruggegaan naar 8. ik kijk over een paar maanden wel weer :)
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/

https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2015 om 16:14
IK heb hier 7 en dat werkt top, maar op de laptop heb ik 8 staan en daar kan ik niet aan wennen. Dus binnenkort ga ik er eens voor zitten.
Nu niet, nu doos of brei ik LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2015 om 13:17
Wisten jullie dat je met de Alt knop ingedrukt allerlei tekens kunt typen, die niet op de toetsen vermeld staan? Als ik bijvoorbeeld een cedille nodig heb, zoek ik alles af tot ik hem heb en dan veeg ik de andere tekens weer uit. Breuken zoals ¼½¾ zitten bovenin bij de cijfers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2015 om 15:26
bij een azerty klavier marsjeert dat niet, kheb het juist geprobeerd. ik open alleen verschillende vensters dan. Maar de cedille staat bij ons gewoontjes onder de 9 op dezelfde toets
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2015 om 15:29
Als ik na een quote-je een c type krijg ik vanzelluf een cedille, meestal 1 die ik juist niet wil omdat ik simpelweg iets af wil korten.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns