Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zooamigurumi boeken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Crochet time View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 31 Augustus 2015
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 193
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crochet time Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zooamigurumi boeken
    Posted: 05 September 2015 om 22:55
Voor mijn verjaardag heb ik allemaal leuke haakboeken gekregen. Ben hier ontzettend blij mee.

Zooamigurumi deel 3 is de egel emiel helemaal te gek.

Zooamigurumi 4 ben ik helemaal weg van de oerang oetang. Echter is dit wel een uitdaging omdat er grotendeels met fluffy garen word gewerkt.

Verder de simply haken aug/sept 2015 gekregen. Hier staat een hele workshop tunisch haken in. Met begin projecten en projecten voor gevorderden. Dit wil ik ook nog steeds gaan proberen. Maar er zijn zoveel leuke dingen dat ik gewoon tijd te kort kom.

Verder van een tante nog oude Ariadnes gekregen uit de jaren 70. Ik vind dit echt geweldig. Staan mooie dingen in.

Ik kan de eerste tijd nog wel even voort. Heb ook nog een stapel eigen projecten op het lijstje staan.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2015 om 10:36
Erregens op dit forum moet nog een fluffy garen tip staan, want haken/breien met dat spul uch.
Hier staat ie --> Fluffy
Back to Top
rathmiron View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2015
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rathmiron Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2015 om 15:33
super bedankt voor die fluffy tip. ik had ook die orang oetan op het oog, maar had nog nooit met fluffy garen gewerkt, dus probeerde ik een project waar maar een klein beetje inzat om te oefenen. dat lukt tot dusver totaal niet, maar met die tip moet het te doen zijn. heel fijn, want ik vind die orang oetan ook prachtig
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2015 om 09:47
Mocht je helemaal verslingerd raken aan tunisch haken, dan heb ik in mijn g-mailadres een aantal steken staan, verzameld uit oude handwerkencyclopedieën. Ik dacht altijd "Breek je pols voorzichtig", maar het is enorm leuk om te doen.

Ik heb één klein probleempje met Windows 10, maar ergens in mijn leerboek staat de oplossing en dan kan ik weer normaal op mijn g-mail komen. IK moet iets toestaan en daar ben ik op internet altijd huiverig voor. Ik wil geen domme Trojaan zijn, die zomaar een paard binnenhaalt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Crochet time View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 31 Augustus 2015
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 193
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crochet time Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2015 om 22:40
Ik heb zeker interesse Magtelt.
Mijn moeder is al ijverig de steken uit simply haken aan het doornemen.

Binnenkort zal ik ook een start maken. Ben helemaal weg van het patroon van het vlinder kussen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns