Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bloemen maken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bloemen maken
    Posted: 30 Oktober 2015 om 10:24
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik even wat reclame voor mijn facebook groep maak? Als dat wel het geval is, dan haal ik dit bericht wel weer weg.

Gisteren heb ik een facebook groep gemaakt, die heet Bloemen maken.
 
Lijkt het je leuk om bloemen te maken (of doe je dat al), dan zou ik het heel leuk vinden als je daar lid van wordt. Ik hoop dan dat we elkaar ons werk kunnen laten zien en tips kunnen geven. Het maakt niet uit welk materiaal je gebruikt om die bloemen te maken, kan zijn van papier, stof, lint, kralen, plastic en wie weet welk materiaal nog meer.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2015 om 20:14
Ik kan je groep niet vinden Janne Marie, wanneer ik bij Fb zoek op "bloemen maken" bij groepen krijg ik geen enkel resultaat.Ermm
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2015 om 09:43
Huh wat vreemd. Hier heb je de link: https://www.facebook.com/groups/bloemenmaken/

Ik hoop dat het nu wel lukt?
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2015 om 14:07
Gelukt Janne Marie ! dank je.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2015 om 16:51
ik heb me aangemeld
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns