Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenstoffenspektakel

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Direct Link To This Post Onderwerp: stoffenspektakel
    Posted: 18 Maart 2008 om 14:44
Weet iemand iets meer over het stoffenspektakel te vertellen? Er is er 30 maart één in Deventer. Is dat dan zo druk, dat je amper bij een kraampje kunt komen, zoals bij de boekenmarkt? Of is het wel te doen? Er zouden diverse stoffen te koop zijn en demonstraties van de nieuwste Bernina machines.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
moeder van View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 340
Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2008 om 15:05
Ik vind het geweldig. Ik heb hem bij ons in de buurt gemist omdat die precies in de vakantie van mijn kinderen viel en ik op die dag jarig was.  Ik neem mijn kinderen hier niet mee naartoe om de volgende redenen: Ze vinden er niets aan, ik kan niet rustig kijken en het kan erg druk zijn...  Ik ben als verschillende jaren geweest en toen was het druk maar niet dat je over de koppen moest lopen.  Er staan veel kramen met allerlei stoffen (ook veel stoffen die ze kwijt willen voor weinig) De nieuwste stoffen zijn er en ook nieuwe patronen (farbenmix, bizzkids, fimi) Bij ons was er 1 kraam met demo's de rest was stof, stof, stof en fourniture...  allemaal leuke prijzen....
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2008 om 16:51
................zo wat een idee zeg.................kan ik meteen een weekend nemen en mijn fam. weer eens bezoeken............even gaan rondbellen 1 dezer dagen
groetjes geesje
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2008 om 16:58
hier zijn ze ook wel eens en ik moet er niet meer komen want koop me gek ..............................gaan hoor is echt de moeite wel waard
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2008 om 19:14
Bedankt voor alle informatie! Ik hoop dat ik manlief mee kan slepen, dan kan hij mooi de antiquariaten langs, terwijl ik aan lapjes friemel. Want ik neem aan dat die op koopzondagen ook open zijn. Dan kan ik ook nog even kijken in de afdeling handwerkboeken aldaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2008 om 19:33
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Jola View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 64
Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2008 om 19:55
Ik ben onlangs voor de eerste keer naar het stoffenspektakel geweest in Eindhoven.
Er staan ontzettend veel kramen met stof.Ook een aantal kramen met fournituren en patronen.
Ook was er een kraam met naai en borduurmachines.
Heb me wel moeten bedwingen om niet alles te kopen wat ik leuk vond,anders was ik armen tekort gekomen.
Ben er overigens alleen naar toe gegaan.Kon op die manier op m'n gemak rondkijken.
Mocht je besluiten om te gaan dan wens ik je heel veel plezier.

Groetjes,
Jolanda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2008 om 22:30
Ik ga inderdaad het liefst alleen, ook naar het centrum. Anders loop je al gauw voor je zus/vriendin/dochter/etc het boodschappenlijstje af te strepen en kom je aan je eigen agenda niet toe. Ik ben ook van grote stappen gauw thuis en als mensen dan lang staan te dubben en geen besluit kunnen nemen, blijf ik uiterlijk wel vriendelijk, maar van binnen sta ik in brand, van "Mens schiet op, ik wil naar me koffie". Mijn devies komt van Master Yoda uit Star Wars: Do or do not, there is no try.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2008 om 10:37

dit stond op ahoy.nl

Tijdens het Stoffen Spektakel presenteren en verkopen meer dan tweehonderd landelijk bekende stoffenaanbieders en confectie-ateliers de nieuwste stoffen-collecties. Er wordt een aanbod gepresenteerd dat u nergens anders zult tegenkomen. Van damesstoffen, kinderstoffen en voeringsstoffen tot gordijnen, vitrages en decostoffen. Kortom, alles wat u nodig heeft om van stoffen iets te maken kunt u hier vinden. Ook alle benodigdheden en fournituren worden op dit evenement aangeboden. 

Verder zullen er deze dag vele demonstraties worden gegeven. Zo wordt door de regionale BERNINA naaimachine dealer gedemonstreerd hoe je het beste kleding kunt vervaardigen met de nieuwste machines. Bekende maar ook nieuwe technieken komen aan bod. Tevens toont men hoe je kleding kunt customizen door te borduren of aplicaties op te brengen. Modevakscholen zijn aanwezig om u te tonen hoe je je nog beter kunt scholen in het vervaardigen van kleding.
Het Stoffen Spektakel zorgt voor een fanatastich dagje uit voor iedereen die actief met zelfmaakmode bezig is.

Data 21 maart 2008
Locatie  Hal 1
Tijd  09:30 - 16:30 uur

in de ahoy

http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns