Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tunisch haken hoe patronen vergroten

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Oktober 2012
Locatie: Zwolle
Status: Offline
Points: 248
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tunisch haken hoe patronen vergroten
    Posted: 28 Januari 2016 om 16:15
Hallo Iedereen,

Binnenkort komt mijn neefje bij ons in wonen, en ik wil zijn kamertje zoveel mogelijk zijn kamertje maken, dus ik wou graag kussens maken van spelletjes waar hij gek op is, dit wou ik met Tunisch haken doen. Via Pinterest kan ik allemaal prachtige patronen voor hem vinden, maar die zijn allemaal aan de kleine kant. Tunisch haken is voor mij een nieuwe techniek, dus ik vroeg mij af hoe ik deze patronen groter kan maken. Alvast bedankt!

Groetjes, Silvia
All you need is love (and a cat!)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2016 om 16:37
Met een dikkere haaknaald en dikkere wol? Je kunt op marktplaats sets van 9 of 10 tunische verlengde haaknaalden kopen. Die verkoper haalt ze uit China, dus je zou ze ook meteen daar kunnen kopen. Ik heb een set van plastic en één van bamboe. Tunisch haakwerk wordt iets stugger dan gewoon haakwerk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns