Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wie wil mij breien leren in Zeist?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wie wil mij breien leren in Zeist?
    Posted: 09 Februari 2016 om 13:27
Tja...ik wil NIET weten welke aanbiedingen ze allemaal gaat krijgen, via de telefoon
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2016 om 12:09
die gedachte had ik ook wel (vooral door haar naam die zogezegd lady is) maar heb ik gauw opzij geschoven.

En nu zit ik hier te lachen met die 'naailessen op de naaimachine'
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8163
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2016 om 11:42
Zo had ik het nog niet eens bekeken Bep ,ik vond het meer eng .

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2016 om 10:58
Dus in feite een eenzaam persoon die gewoon wat gezelligheid zoekt.
En zo zijn er meer en meer. Misschien moeten ze voor die mensen ook een kleurtje kiezen, een red ribbonorganisatie oprichten.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8163
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2016 om 10:30
Op marktplaats vraagt ze ook gratis naailessen op de naaimachine .

Compleet met tel nr .
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2016 om 09:38
Is weer zo iemand die snel een vraag neer gooit en dan maar denkt dat iemand haar helpt! Op deze manier hoeft het voor ons natuurlijk niet en opvoeding... is volgens mij niet zo bekend bij sommige mensen laat staan het fatsoen hebben (zeker als je 's morgens nog online bent geweest)!
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 21:07
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

... wel even kijken maar niks neerpoten.

Bij mijn weten is het telefoonnummer verwijderd. 

Ja..hahahaha

En dan wél een mailadres neerzetten.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 20:37
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

... wel even kijken maar niks neerpoten.

Bij mijn weten is het telefoonnummer verwijderd. 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 20:02
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Misschien heeft ze hetzelfde probleem als ik heb. Eerst de huisband van de computer jagen. Of hem een virus overbrengen, dat lukt ook aardig.


Maar ze was hier dus online vanmorgen.
Dat is wat mij irriteert, wel even kijken maar niks neerpoten.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 18:16
Tja... Volgens mijn vader ging het voeden vroeger nog wel, het "Op" bleek alleen een probleem :)
Wellicht zijn er meer ouders geweest die daar last van hadden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 18:06
Misschien heeft ze hetzelfde probleem als ik heb. Eerst de huisband van de computer jagen. Of hem een virus overbrengen, dat lukt ook aardig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 14:00
'Breien'  is hier vanmorgen wel geweest, maar heeft niet de moeite genomen om even op de berichten te reageren.

Wel Breien, dank voor alle belangstelling, leuk dat je zo blij bent met de tips en reacties die hier gegeven zijn.
Altijd fijn als onze medewerking zo hoog op prijs wordt gesteld.


Wat is dat dan toch... zijn wij hier te veel eisend wat de normale beleefdheids- en omgangsvormen aangaat?
Of ontbreekt het bij sommigen aan opvoeding?
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2016 om 12:56
Er zijn vast wel breiclubs in Zeist of omstreken. Probeer eens bij bejaardenhuizen. Daar wonen vast wel een paar experts. En die hebben vaak clubs, waar een nieuw lid van welke leeftijd ook welkom is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2016 om 18:35
Is het niet handiger deze vraag neer te leggen bij een hobbywinkel in Zeist? Wellicht organiseren die breiavondjes waarbij je kunt leren breien
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2016 om 18:22
efkes een verduidelijking : mijn eerder bericht is niet bedoeld om uit te lachen of denigrerend te doen, maar het is een vb. van de minidiscussie over u en uw en jou en jouw.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2016 om 16:58
breien je heb een bericht
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2016 om 15:36
Niet echt handig om een tel. nummer neer te zetten?

Ik zou dat nooit op een openbaar forum doen. Stern Smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Breien View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Februari 2016
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2016 om 14:59
Hallo

Ik wil graag breien leren,wie woont er in zeist en wil mij breien leren?
Alvast bedankt!

Mvg.
Lady
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns