Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Elegance handcraft solutions roze 'fluffy' wol

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lizanne View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2016
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Elegance handcraft solutions roze 'fluffy' wol
    Posted: 07 Maart 2016 om 13:17
Wie o wie kan mij helpen?

Ik ben een bolero aan het breien van bovenstaande wol en nu kom ik er achter dat ik net wat te weinig heb. Hierdoor kan ik beide voorpanden helaas niet afmaken.

Ik schat in dat ik zo'n 1 à 2 bollen tekort kom.
Ik heb de wol gekocht bij de Budgetstore, maar deze winkel heeft een tijdje terug haar deuren gesloten. Dus bijkopen in de winkel gaat helaas niet meer.

Het gaat om de volgende wol:
Merk: Elegance, handcraft solutions.
Kleur: Roze
Gewicht per bol: 50 gr.
De draad bestaat uit een lange draad, met daaraan allemaal kleine zijdraadjes. Het gebreide voelt heel zacht aan en is ook wat pluizig. Het lijkt op fluffy wol, maar er staat niet op dat het zo heet.
Materiaal: 100% polyester
Artikelnummer: 932452
Er staat C37 op het etiket, misschien is dit de kleur?

Heeft u nog 1 of 2 van deze bollen liggen? Wilt u het me dan laten weten? U zou me er heel blij mee maken, omdat ik dan toch mijn bolero kan afmaken met dezelfde wol!
Heeft u wol die erop lijkt (bijvoorbeeld omdat het een andere kleur is, of omdat de wol van een ander merk is)? Stuur me een foto, wie weet is dat ook goed.

Alvast hartelijk bedankt! En over de prijs komen we wel uit.
Back to Top
Lizanne View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2016
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2016 om 13:18
undefined

undefined

undefined

Hier nog 3 foto's van de bol en de draad. Hopelijk kan iemand me er snel aan helpen, zodat ik weer verder kan breien...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2016 om 13:30
Onder de naam: Elegance, handcraft solutions, komen bij meneer Google een heleboel dingen om te maken, maar geen breigaren. Dus er zal nog iets anders bij moeten. Toen ik Elegance breigaren intikte werd ik naar de Action gestuurd. Misschien hebben die hem wel.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lizanne View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2016
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2016 om 13:48
Bedankt voor de snelle reactie!

Ja, ik heb ook al een hele poos gezocht (via Google), maar er kwam idd niks uit.

Bij Action heb ik meerdere keren gekeken, maar zulk soort wol heb ik daar nog nooit gezien...
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2016 om 10:58
Hoi Lizanne, zou jij jezelf ook even willen voorstellen en waar heb je dit garen ook gekocht want je komt via google inderdaad bij heel andere dingen terecht dan bij garen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2016 om 12:11
Dat garen heeft ze bij de Budgetstore gekocht schreef ze, maar die heeft zijn deuren gesloten.

Ik heb het niet maar ik ben me suf aan het piekeren waar ik het gezien heb.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2016 om 10:38
Ja het lijkt een beetje oppe . . . heet dat Brazilia, maar dat is vast hetzelfde niet. Maar als het erg lijkt kun je natuurlijk de bolero
2 kleurig maken en zeggen dat het zo hoort
Of met niet pluizig garen wat er qua kleur bij past, dat is denk ik makkelijker dan zoeken naar nog 2 bollen van precies hetzelfde garen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2016 om 10:52
Ik heb in ravelry gezocht, zou het erdal eyelash tweed kunnen zijn ? 73 meter 100 gram ?
link --> ravelry
 
Als ik dat op goegel plaatjes zoek, komt ook de ice yarns oppoppen . . .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2016 om 11:55
Misschien in de Big Bazar?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns